Просмотр собрания по группе - Авторы Серопян, Т. Н.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 8 из 8
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Впровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту (на прикладі Національного фармацевтичного університету)Галій, Л. В.; Серопян, Т. М.; Галий, Л. В.; Серопян, Т. Н.; Galiy, L. V.; Seropian, T. M.
2016Досвід НФаУ з впровадження дистанційної форми навчання: стан, проблеми, перспективиГалій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.; Серопян, Т. М.; Серопян, Т. Н.; Seropyan, T. M.
2017Досвід проведення педагогічного експерименту з впровадження дистанційної форми навчання у Національному фармацевтичному університетіГалій, Л. В.; Серопян, Т. М.; Галий, Л. В.; Серопян, Т. Н.; Galiy, L. V.; Seropyan, T. M.
2009Изучение компетенций персонала: зарубежный и отечественный опытТолочко, В. М.; Галий, Л. В.; Серопян, Т. Н.; Толочко, В. М.; Галій, Л. В.; Серопян, Т.
2012К вопросу о внедрении дистанционного обучения в последипломную подготовку специалистов фармацииГалій, Л. В.; Серопян, Т. М.; Галий, Л. В.; Серопян, Т. Н.; Galiy, L. V.; Seropyan, T. M.
2017Методичні та організаційні проблеми упровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освітуГалій, Л. В.; Серопян, Т. М.; Galiy, L. V.; Seropian, T. M.; Галий, Л. В.; Серопян, Т. Н.
2009Науково-методичні підходи до організації навчання спеціалістів фармації на основі моделей компетенційГалій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.; Серопян, Т. М.; Серопян, Т. Н.; Seropian, T. M.
2012Статистичний аналіз експертних оцінок з визначення компетенцій провізора аптекиГалій, Л. В.; Galiy, L. V.; Галий, Л. В.; Серопян, Т. М.; Серопян, Т. Н.; Seropyan, T. M.