Просмотр собрания по группе - Авторы Кайдалова, Л. Г.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 36 по 55 из 178 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Интерактивные методы обучения в подготовке студентовКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Щокіна, Н. Б.; Щекина, Н. Б.; Shchokina, N. B.
2013Информационные технологии в практике преподавания РКИКайдалова, Л. Г.; Черкашина, Ж. В.
2013Использование системы упражнений на уроках РКИКайдалова, Л. Г.; Черкашина, Ж. В.
2009Качество образованияКайдалова, Л. Г.; Буданова, Л. Г.; Козлова, Т. И.; Kaydalova, L. G.; Budanova, L. G.; Kozlova, T. I.
2012Кейс-метод у вищій професійній освітіКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Щокіна, Н. Б.; Щекина, Н. Б.; Shchokina, N. B.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2011Коммуникативное обучение русскому языку как иностранномуКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Черкашина, Ж. В.; Cherkashina, Z. V.; Алехина, Н. В.; Альохіна, Н. В.; Alehina, N. V.
2006Компетентнісний підхід у підготовці фармацевтичних кадрівКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2008Комунікативна складова професійної компетентності майбутніх фахівців фармацевтичної галузіКайдалова, Л. Г.
2011Комунікативний підхід при вивченні професійної лексикиКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Черкашина, Ж. В.; Черкашина, Ж. В.; Cherkashyna, Z. V.
2017Конфліктологічна компетентність фахівців фармації як складова професійної компетентностіКайдалова, Л. Г.; Альохіна, Н. В.; Сабатовська, І. С.; Kaydalova, L. G.; Kaydalova, L. G.; Alyohina, N. V.; Алехина, Н. В.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.
2021Методика викладання у вищій школі : метод. рек. до практичних занять для здобувачів вищої освітиКайдалова, Л. Г.; Науменко, Н. В.
2008Методичні аспекти лекційного викладання психології іноземним студентамКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2015Методичні аспекти проблемно-орієнтованого навчання у підготовці фахівців охорони здоров’яКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Мосенцева, С. М.; Мосенцева, С. Н.; Mosentseva, S. N.
2014Моделювання діяльності фахівцяСабатовська, І. С.; Кайдалова, Л. Г.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Kaydalova, L. G.
2013Моделювання діяльності фахівцяКайдалова, Л. Г.; Сабатовська, І. С.; Kaydalova, L. G.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.
2009Моделювання професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного профілюКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2007Моніторинг якості професійної підготовки інженерів-технологівКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2021Напрями вдосконалення методик викладання навчальних дисциплін магістрам освітніх, педагогічних наукКайдалова, Л. Г.; Науменко, Н. В.
2013Научно-методические аспекты формирования содержания образованияКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Щокіна, Н. Б.; Щекина, Н. Б.; Shchokina, N. B.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2018Образовательные технологии в повышении квалификации преподавателей фармацевтических и медицинских вузовКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.