Просмотр собрания по группе - Авторы Лутаєва, Т. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 40 из 90 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2008Організація екскурсій у Харківських гімназіях у другій половині ХІХ - на початку ХХ століттяЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2003Організація освіти в арабо-мусульманському халіфаті (VIII-XIII ст.)Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2014Організація самостійної роботи майбутніх медиків та фармацевтів у Харківському університеті (друга пол. ХІХ − початок ХХ ст.)Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2014Педагогіка та методика викладання у вищій школіЛутаєва, Т. В.; Lutaeva, T. V.; Лутаева, Т. В.
2013Педагогічна діяльність викладачів Харківського університету – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (друга пол ХІХ – поч. ХХ ст.)Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2021Педагогічна й громадсько-просвітницька діяльність науковців Слобожанщини – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (ХІХ – поч. ХХ століття)Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2013Педагогічна культураЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaeva, T. V.; Кайдалова, Л. Г.; Kaidalova, L. G.
2015Педагогічна практика як засіб формування педагогічних цінностей майбутнього фахівцяМосенцева, С. М.; Мосенцева, С. Н.; Mosentseva, S. N.; Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaeva, T. V.
2013Педагогічна практика – важлива складова підготовки магістрантів до майбутньої викладацької діяльностіЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Сабатовська, І. С.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.
2015Педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність науковців Слобожанщини – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні – як категорійно-понятійна проблемаЛутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Лутаева, Т. В.
2019Педагогічна та громадсько‐просвітницька діяльність фундаторів вищої медичної та фармацевтичної освіти: регіональний історико‐педагогічний аспектЛутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2018Педагогічні умови підготовки сімейних лікарів у системі післядипломної освітиЛутаєва, Т. В.; Березняков, В. І.
2022Педагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовищаЛутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovskaya-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2022Педагогічні умови удосконалення методики викладання у закладах медичної та фармацевтичної освітиЛутаєва, Т. В.; Білокудря, Л. В.
2022Педагогічні умови упровадження удосконаленої методики інтерактивного навчання здобувачів післядипломної фармацевтичної освітиГалій, Л. В.; Лутаєва, Т. В.; Зарічкова, М. В.
2015Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх працівників фармацевтичної галузіЛутаєва, Т. В.; Рудакова, О. В.; Лутаева, Т. В.; Рудакова, О. В.; Rudakova, O. V.; Lutaieva, T. V.
2014Педагогічні цінності харківських освітян – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (друга пол. ХІХ-початок ХХ ст.)Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2014Педагогічні ідеї та діяльність В. Я. Данилевського в контексті організації освіти дорослихЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2014Педагогічні ідеї та діяльність В. Я. Данилевського в контексті організації освіти дорослихЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2015Педагогічні ідеї та діяльність науковців Імператорського Харківського університету щодо формування здорового способу життяЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.