Просмотр собрания по группе - Авторы Малий, В. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 35 по 54 из 124 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Бренд менеджментМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2015Бренд-менеджментМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2021Бриф аналіз наукових досліджень кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу в період з 2016 по 2020 рокиМалий, В. В.; Пестун, І. В.; Слободянюк, М. М.; Євтушенко, О. М.; Рогуля, О. Ю.; Дорохова, Л. П.; Софронова, І. В.; Тіманюк, І. В.
2014Визначення ролі інтернет-комунікацій в інформаційному забезпеченні споживачів засобів для зниження маси тілаЖадько, С. В.; Малий, В. В.; Гелеверя, Т. М.; Жадько, С. В.; Малый, В. В.; Гелеверя, Т. М.; Zhadko, S. V.; Malyi, V. V.; Geleverya, T. M.
2015Виробнича практика з маркетингових досліджень як складова у підготовці конкурентоспроможного фахівця з маркетингуЛукашова, М. М.; Лукашова, М. М.; Lukashova, A. V.; Усенко, М. В.; Усенко, М. В.; Usenko, M. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Рижова, О. В.; Рыжова, О. В.; Ryzhova, O. V.
2015Вплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товаруМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Ольховская, А. Б.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.
2018Вступ до фахуБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2018Вступ до фахуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2018Вступ до фахуБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2012До стандартизації сировини рослин роду ільмМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2019Досвід і ефективність окремих форм самопідготовки здобувачів вищої освіти у вивченні дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Пестун, І. В.; Малий, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Слободянюк, М. М.; Pestun, I. V.; Malyi, V. V.; Dorokhova, L. P.; Rogulia, O. Yu.; Yevtushenko, О. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Пестун, И. В.; Малый, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Слободянюк, Н. Н.
2013Дослідження аспектів біологічної активності субстанцій клену ясенолистогоМалий, В. В.; Федченкова, Ю. А.; Хворост, О. П.; Малый, В. В.; Федченкова, Ю. А.; Хворост, О. П.
2021Дослідження впливу якості обслуговування на конкурентоспроможність аптекиМалий, В. В.; Бондарєва, І. В.; Продайвода, Ю. Ю.
2007Дослідження елементарного складу листя представників роду Ільм Ulmus L.s.I.Грабко, М. С.; Grabko, M. S.; Грабко, М. С.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
2022Дослідження ефективності впровадження маркетингових розробок у діяльність аптечних закладівПівень, О. П.; Малий, В. В.; Мітронова, О. В.; Шуванова, О. В.; Piven, O. P.; Malyi, V. V.; Mitronova, O. V.; Shuvanova, O. V.
2021Дослідження особливостей формування іміджу аптечних закладівМалий, В. В.; Бондарєва, І. В.; Горбань, І. А
2021Дослідження причин конфліктів в аптечних організаціяхМалий, В. В.; Бондарєва, В. В.; Пістрик, В. О.
2022Дослідження промоційної діяльності фармацевтичної компанії на парикладі ТОВ “Тева Україна”Чегринець, А. А.; Глухова, А. С.; Малий, В. В.
2014Дослідження розривів у маркетингових комунікаціях аптечної організації як інструменту для підвищення ефективності роботи роздрібного сектору фармацевтичного ринкуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2014Заходи мерчандайзингу як фактор впливу на діяльність аптечного підприємстваПівень, О. П.; Малий, В. В.; Чумаков, В. В.; Пивень, Е. П.; Малый, В. В.; Чумаков, В. В.; Piven, E. P.; Malyi, V. V.; Chumakov, V. V.