Просмотр собрания по группе - Авторы Малий, В. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 89 по 108 из 124 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Навчально-методична робота кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту: історичні аспекти та перспективи розвиткуМалий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Малый, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Malyi, V. V.; Rogulia, O. Yu.; Olkhovska, A. B.; Dorokhova, L. P.
2018Науково-методичне обгрунтування напрямків посилення ринкового потенцілу гепатотропного лікарського засобуМуса Істаніс Марвек Медхат; Moussa Istanis Marvek Medhat; Муса Истанис Марвек Медхат; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2018Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просуванняОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2022Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармаціїОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Лісна, А. Г.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Lisna, А. G.
2017Обоснование экономической ефективности и инвестиционной привлекательности внедрения нового гепатотропного препаратаМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Муса, І. М. М.; Муса, І. М. М.; Moussa, І. М. М.
2021Обґрунтування доцільності інтернет-комунікацій при просуванні безрецептурних ЛЗМалий, В. В.; Котвіцька, В. І.
2019Обґрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобуМалий, В. В.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Жадько, С. В.; Malyi, V. V.; Moussa Istanis Marvek Medhat; Zhadko, S. V.; Малый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат; Жадько, С. В.
2019Організація роботи медичних представників фармацевтичної компанії «KРKA»Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, І. V.; Бондарева, И. В.; Романова, А. В.; Romanova, A. V.; Романова, А. В.
2017Оценка использования возможностей мерчандайзинга в формировании рыночного потенциала гепатотропных лекарственных средствМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Муса Истанис Марвек Медхат; Moussa Istanis Marvek Medhat; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2022Оцінка ефективності використання веб-сайтів аптечних мережМалий, В. В.; Жадько, С. В.; Бараненко, О. М.
2024Оцінка ефективності використання веб-сайтів аптечних мережМалий, В. В.; Жадько, С. В.; Бабічева, Г. С.; Мкртічян, Д. А.
2023Оцінка факторів, що впливають на формування іміджу аптечної установиМалий, В. В.; Нурі Хажар
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2014Практичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової pr-стратегії фармацевтичними підприємствамиМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Ольховская, А. Б.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.
2016Прелімінаринг як інструмент HR-брендингу фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2020Проблеми реалізації маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку УкраїниОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2017Робочий журнал з етики та деонтологіїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Малініна, Н. Г.; Малинина, Н. Г.; Malinina, N. G.; Ольховська, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2018Робочий журнал з етики та деонтології у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, M. M.
2017Робочий журнал з етики та деонтології у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Малініна, Н. Г.; Малинина, Н. Г.; Malinina, N. G.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2017Робочий зошит з менеджменту та маркетингу у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulya, O. Yu.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, М. М.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timaniuk, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.