Просмотр собрания по группе - Авторы Мнушко, З. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 97 по 116 из 209 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Методика аналізу показників витрат на усунення наслідків побічних реакцій антибактеріальних лікарських препаратівЄвтушенко, О. М.; Мнушко, З. М.; Евтушенко, Е. Н.; Мнушко, З. Н.; Yevtushenko, E. N.; Mnushko, Z. N.
2004Методика визначення тяжіння аптечних закладів до оптових фармацевтичних фірм із застосуванням композиції нечітких бінарних відношеньМнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Куценко, С. А.; Mnushko, Z. M.; Dorokhova, L. P.; Kutsenko, S. A.
2010Методика прогнозування рівня розвитку аптечних підприємств за оцінками факторів мікросередовищаПестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Мнушко, З. М.; Нессонова, М. М.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Нессонова, М. Н.; Nessonova, M. M.
2009Методичні підходи до антикризового управління фармацевтичними організаціямиПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. N.
2009Методичні підходи до антикризового управління фармацевтичними організаціямиПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. N.
1993Методичні підходи до регіональної сегментації ринку лікарських препаратівМнушко, З. М.; Бовкун, Л. П.; Mnuchko, Z. N.; Bovkun, L. P.; Мнушко, З. Н.; Бовкун, Л. П.
2000Методичні підходи до фармакоекономічної оцінки застосування вакцинних препаратівСофронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2013Методичні підходи до фармакоекономічної оцінки застосування вакцинних препаратівСофронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2011Методичні рекомендації з виробничої комплексної фахової переддипломної практики для спеціальності «Маркетинг»Мнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Мнушко, 3. H.; Mnushko, Z. N.
2011Методичні рекомендації з навчальної практики з маркетингуМнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Вороніна, О. М.; Mnushko, Z. N.; Мнушко, 3. H.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.; Voronina, L. N.; Воронина, Л. Н.
2011Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг»Мнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Вороніна, О. М.; Mnushko, Z. N.; Мнушко, 3. H.; Dorokhova, L. P.; Voronina, L. N.
2007Методологія проведення роздрібного аудиту у фармаціїМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Преснякова, В. В.; Presnyakova, V. V.; Преснякова, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Рогуля, О. Ю.
2008Модель формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі антигельмінтних лікарських препаратівМнушко, З. М.; Попова, Ю. В.; Mnushko, Z. M.; Popova, Yu. V.
2012Моделювання робочого часу працівників аптек, задіяних у виконанні маркетингових функційМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2008Моделювання технології прийняття та реалізації управлінського рішення з урахуванням факторів невизначеностіБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2008Моделювання технології прийняття та реалізації управлінського рішення з урахуванням факторів невизначеностіБондарєва, І. В.; Bondarieva, І. V.; Бондарева, И. В.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.
2006Моделювання якісних та цінових складових у діяльності оптових фармацевтичних підприємств з використанням нечітких множинМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Куценко, С. А.; Куценко, С. А.; Kutsenko, S. A.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2007Можливість використання нейронних мереж в прогнозуванні доступності лікарських засобівМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Тіманюк, І. В.; Timanjuk, I. V.; Тиманюк, И. В.
2013Мониторинг современных образовательных тенденций в системе преподавания менеджмента и маркетинга в фармацииМнушко, З. Н.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Тиманюк, И. В.; Алєкперова, Н. В.; Мнушко, З. М.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Тіманюк, І. В.; Алекперова, Н. В.; Mnushko, Z. N.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Timanyuk, I. V.; Aliekperova, N. V.
2010Мотивація провізорів як складова реалізації стратегічного плану аптечного підприємстваТутутченко, О. В.; Пестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Tututchenko, O. V.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.