Просмотр собрания по группе - Авторы Мнушко, З. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 198 по 209 из 209 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2006Фактори впливу на асортимент біологічно активних добавок в аптечних закладахМнушко, З. М.; Сотнікова, Н. В.; Mnushko, Z. N.; Sotnikova, N. V.
2000Фармакоекономічна оцінка імунопрофілактики населенняМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.
2007Фармакоекономічні дослідження лікарських засобів ноотропної дії в лікуванні ішемічного інсультуКондакова, Є. О.; Kondakova, Ye. О.; Кондакова, Е. О.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.
2002Фармацевтическая этика и деонтология. Тексты лекцийМнушко, З. Н.; Дихтярева, Н. М.; Чернобровая, Н. В.; Хименко, С. В.; Мнушко, З. М.; Діхтярьова, Н. М.; Черноброва, Н. В.; Хіменко, С. В.; Mnushko, Z. N.; Dihtyarova, N. M.; Chernobrovaya, N. V.; Himenko, S. V.
2008Формування знань, вмінь та практичних навичок комерційної діяльності у підготовці спеціалістів з маркетингуМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2003Формування корпоративної культури у складі стратегічної діяльності фармацевтичних підприємствМнушко, З. М.; Лисак, Г. М.; Mnushko, Z. N.; Lysak, G. N.
1997Формування оптимального асортименту лікарських препаратів за показником швидкості рухуМнушко, З. М.; Шевченко, І. А.; Мнушко, 3. Н.; Шевченко, И. А.; Mnushko, Z. N.; Shevchenko, I. A.
2009Этика и деонтология в фармации. Методические рекомендации к семинарским занятиям отечественных и иностранных студентов специальности «Фармация»Мнушко, З. Н.; Слободянюк, Н. Н.; Сафиулина, З. Р.; Пестун, И. В.; Оккерт, И. Л.; Мнушко, З. М.; Слободянюк, М. М.; Сафіуліна, З. Р.; Пестун, І. В.; Оккерт, І. Л.; Mnushko, Z. N.; Slobodyanyuk, N. N.; Safiulina, Z. R.; Pestun, I. V.; Okkert, I. L.
2010Інструктивно-методичні рекомендації з підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2020Інтернет ресурси як джерело фармацевтичної інформаціїПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Євтушенко, О. М.
2012Історичні аспекти становлення, сьогодення й напрями розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Слободянюк, М. М.; Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Слободянюк, Н. Н.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Pestun, І. V.; Babicheva, G. S.
2009Історія медицини та фармації. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладівМнушко, З. М.; Шевченко, І. О.; Шевченко, О. В.; Скрильова, Н. М.; Оккерт, І. Л.; Мнушко, З. Н.; Шевченко, И. А.; Шевченко, Е. В.; Скрильова, Н. Н.; Оккерт, И. Л.; Mnushko, Z. M.; Shevchenko, I. O.; Shevchenko, O. V.; Skryleva, N. M.; Okkert, I. L.