Просмотр собрания по группе - Авторы Ольховська, А. Б.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 36 по 55 из 70 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2007Обоснование системы маркетинговых коммуникаций фармацевтического оптового предприятияАкичева, М. Ш.; Akicheva, M. Sh.; Акичева, М. Ш.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2015Основні напрямки підвищення ефективності використання держаних коштів, що спрямовуються на закупівлю протипухлинних препаратів за умов обов’язкового медичного страхування в УкраїніПанфілова, Г. Л.; Ольховська, А. Б.; Заріцька, Г. М.; Панфилова, Г. Л.; Panfilova, G. L.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Зарицкая, Г. М.; Zaritskaya, G. M.
2019Особливості нормативно-правового регулювання реклами лікарських засобів в Україні та зарубіжних країнахОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2016Оценка и контроль маркетинговой деятельности аптечного предприятияОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Дронкина, Я. Е.; Дронкина, Я. Є.; Dronkina, Ya. E.
2016Оцінка ефективності маркетингової PR-діяльності фармацевтичного підприємстваОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Костюченко, О. К.; Костюченко, О. К.; Kostyuchenko, O. K.; Школьник, Б. О.; Школьник, Б. О.; Shkol'nik, B. O.
2017Оцінка ефективності просування фармацевтичних брендів в соціальній мережі FacebookОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2015Паблик рилейшнзОльховская, А. Б.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Поведінка споживачаОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2011Практикум з менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Ольховська, А. Б.; Пестун, І. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Чмихало, Н. В.; Дорохова, Л. П.; Мнушко, З. Н.; Ольховская, А. Б.; Пестун, И. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, Н. Н.; Жадько, С. В.; Чмихало, Н. В.; Дорохова, Л. П.; Mnushko, Z. M.; Olkhovskaya, A. B.; Pestun, I. V.; Rohulya, O. Yu.; Slobodyanyuk, M. M.; Zhadko, S. V.; Chmyhalo, N. V.; Dorohova, L. P.
2018Практичні аспекти використання інноваційних комунікативних технологій у роботі медичних (фармацевтичних) представників та шляхи їх удосконаленняОльховська, А. Б.; Olkhovska, А. B.; Ольховская, А. Б.
2015Практичні аспекти формування HR-бренду суб’єктами фармацевтичного ринкуОльховська, А. Б.; Лукашова, М. М.; Ольховская, А. Б.; Лукашова, М. М.; Olkhovskaya, A. B.; Lukashova, A. V.
2017Практичні аспекти формування психологічних навичок здорового способу життя здобувачів вищої освіти Національного фармацевтичного університетуПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Гавриш, Н. Б.; Havrysh, N. B.
2014Практичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової pr-стратегії фармацевтичними підприємствамиМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Ольховская, А. Б.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.
2016Прелімінаринг як інструмент HR-брендингу фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2020Проблеми реалізації маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку УкраїниОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2008Просування лікарських засобів оптовим фармацевтичним підприємством як складова його конкурентоспроможностіМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Левченко, І. П.; Levchenko, I. Р.; Левченко, И. П.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. В.; Ольховская, А. Б.
2007Ринкові аспекти формування попиту на нові лікарські засобиОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, А. В.; Ольховская, А. Б.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Рогуля, О. Ю.
2017Робочий журнал з етики та деонтологіїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Малініна, Н. Г.; Малинина, Н. Г.; Malinina, N. G.; Ольховська, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2017Робочий журнал з етики та деонтології у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Малініна, Н. Г.; Малинина, Н. Г.; Malinina, N. G.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.