Просмотр собрания по группе - Авторы Пивень, Е. П.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 40 по 53 из 53 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Обґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльностіПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2018Обґрунтування переліку показників для моделювання інтегральної оцінки якості обслуговування клієнтів в аптеціПівень, О. П.; Ткаченко, І. В.; Нессонова, М. М.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Nessonova, M. M.; Пивень, Е. П.; Ткаченко, И. В.; Нессонова, М. Н.
2015Оценка уровня осведомленности специалистов фармацевтических предприятий об основных принципах маркетинга взаимоотношенийПивень, Е. П.; Ткаченко, К. Е.; Ткаченко, И. В.; Півень, О. П.; Ткаченко, К. Є.; Ткаченко, І. В.; Piven, E. P.; Tkachenko, I. V.; Tkachenko, K. Ye.
2010Оцінка залежності фармакоекономічних критеріїв ефективності очних крапель українського виробництва від величини дози, вилученої з багатодозових контейнерівАндрюкова, Л. М.; Півень, О. П.; Andryukova, L. N.; Piven, E. P.; Андрюкова, Л. Н.; Пивень, Е. П.
2017Оцінка лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі концепції servqualПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2021Оцінка факторів, що впливають на формування асортиментної політики оптового фармацевтичного підприємстваПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, О. Р.; Гуржій, Є. В.; Hurzhii, Ye. V.
2013Практикум з промислового маркетингуМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Рахман, М. С.; Рахман, М. С.; Rahman, M. S.
2017Робочий зошит з менеджменту та маркетингу у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulya, O. Yu.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, М. М.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timaniuk, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2020Савнительный анализ распространенности курения в Украине и зарубежных странахПивень, Е. П.; Абденнауи Нихаль; Piven, E. P.; Abdennaui Nikhal; Півень, О. П.; Абденнауі Ніхаль
2011Стан та інноваційна діяльність провідних офтальмологічних компаній світу і перспективи розвитку виробництва очних крапельАндрюкова, Л. М.; Півень, О. П.; Фетісова, О. Г.; Коваленко, С. М.; Андрюкова, Л. Н.; Пивень, Е. П.; Фетисова, Е. Г.; Коваленко, С. Н.; Andryukova, L. M.; Piven, O. P.; Fetisova, O. G.
2017Український ринок ноотропних лікарських засобів і перспективи створення інноваційних препаратівПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Сліпченко, Г. Д.; Слипченко, Г. Д.; Slipchenko, H. D.
2016Уявлення працівників аптек про концепцію маркетингу взаємовідносинПівень, О. П.; Шуванова, О. В.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2015Фармакоекономічний аналіз альтернативних методів лікування відкритокутової глаукомиПівень, О. П.; Якубчук, О. М.; Фетісова, О. Г.; Андрюкова, Л. М.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Yakubchuk, O. M.; Якубчук, О. Н.; Фетисова, Е. Г.; Fetisova, O. G.; Andryukova, L. M.; Андрюкова, Л. Н.
2016Формування мережі взаємодіючих на фармацевтичному ринку підприємств на принципах маркетингу взаємовідносинПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.