Просмотр собрания по группе - Авторы Фесенко, В. Ю.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 12 по 31 из 51 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Микола Валяшко – фундатор вітчизняної фармацевтичної освітиФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2012Микола Валяшко: становлення науковця (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2021Микола Овксентійович Валяшко: особистість, учений, педагог (1871-1955)Котвіцька, А. А.; Черних, В. П.; Фесенко, В. Ю.
2021Мотивація у професійній діяльності інтернів-провізорівШварп, Н. В.; Shvarp, N. V.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.
2021Мотивація у професійній діяльності інтернів-провізорівШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.
2012Між хімією та фармацією: життєвий шлях Миколи ВаляшкаФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2014Наука на тлі політики: сторінки біографії М. О. ВаляшкаФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2014Николай Валяшко – пионер спектрографических исследований производных бензола в российской империиФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2018Організація самостійної роботи магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» засобами ІКТФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2017-05Педагогічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення медичної хіміїЦуканова, О. О.; Фесенко, В. Ю.; Tsukanova, O. O.; Fesenko, V. Yu.
2022Педагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовищаЛутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovskaya-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2021Педагогічні умови формування й розвитку компетентності самоосвіти та самовдосконалення викладачівФесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Галій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.
2019Перспективи застосування адаптивного тестування як засобу об’єктивного контролю знань, умінь та навичок студентів закладів вищої освітиКольцова, Л. В.; Фесенко, В. Ю.
2023Перспективні тенденції розвитку освіти в галузі охорони здоров’яЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.
2023Перспективні тенденції розвитку освіти в галузі охорони здоров’яЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.
2016Психологічний клімат як умова організації підвищення кваліфікації викладачів ВНЗШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.
2023Психологічні аспекти організації дистанційного навчання під час воєнного стануЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.
2017-05Психологічні закономірності успішності навчання студентів фармацевтичного ВНЗШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.
2017Розвиток фармацевтичної освіти в Україні: стан та перспективиКононенко, Н. М.; Лобода, В. С.; Фесенко, В. Ю.
2023Роль веб-квестів у формуванні здоров'язбережувальної компетентності здобувачів освіти.Лутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.