Просмотр собрания по группе - Авторы Чмихало, Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 34 по 53 из 56 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Изучение влияния фармацевтической информации на рациональное использование лекарственных средствСалхи Амин; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Чмихало, Н. В.
2016Корпоративна культура фірми як складова соціально орієнтованого управління фармацевтичним підприємствомПузак, Н. О.; Чмихало, Н. В.; Гавриш, Н. Б.; Puzak, N. О.; Пузак, Н. А.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.; Gavrysh, N. B.
2016Корпоративна культура фірми як складова соціально орієнтованого управління фармацевтичним підприємствомПузак, Н. О.; Чмихало, Н. В.; Пузак, Н. А.; Puzak, N. О.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.
2017Маркетинг послугКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Кубарєва, І. В.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Чмихало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.
2015Маркетинговые исследования фармацевтического рынка ТаджикистанаЧмыхало, Н. В.; Сафаров Шахбаз; Chmyhalo, N. V.; Чмихало, Н. В.; Safarov, Sh.
2015Маркетингові дослідження косметичного ринку УкраїниМаслова, А. C.; Чмихало, Н. В.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Maslova, A. S.
2006Международный маркетинг в фармацииМнушко, З. Н.; Чмихало, Н. В.; Мусиенко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Мнушко, З. М.; Чмихало, Н. В.; Мусієнко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Mnushko, Z. N.; Chmyhalo, N. V.; Musienko, N. M.; Rohulya, O. Yu.; Yevtushenko, E. N.; Olkhovskaya, A. B.
2012Надання медичної і лікарської допомоги населенню пенсійного віку в УкраїніКотвіцька, А. А.; Чмихало, Н. В.; Оккерт, І. Л.; Kotvitska, A. A.; Котвицкая, А. А.; Chmyhalo, N. V.; Okkert, I. L.; Оккерт, И. Л.
2017Обґрунтування методів діагностики організаційної культури фармацевтичних організаційКубарєва, І. В.; Чмихало, Н. В.; Карпенко, Л. А.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.; Karpenko, L. A.
2013Побудова сіткових графіків при проектуванні логістичної системиДеренська, Я. М.; Деренская, Я. Н.; Derenska, Ya. M.; Чмихало, Н. В.; Чмихало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.
2016Політика бріджингу в рамках соціальної відповідальності фармацевтичних підприємствКубарєва, І. В.; Чмихало, Н. В.; Вороніна, О. М.; Kubareva, І. V.; Кубарева, И. В.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Воронина, О. Н.; Voronina, O. N.
2011Практикум з менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Ольховська, А. Б.; Пестун, І. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Чмихало, Н. В.; Дорохова, Л. П.; Мнушко, З. Н.; Ольховская, А. Б.; Пестун, И. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, Н. Н.; Жадько, С. В.; Чмихало, Н. В.; Дорохова, Л. П.; Mnushko, Z. M.; Olkhovskaya, A. B.; Pestun, I. V.; Rohulya, O. Yu.; Slobodyanyuk, M. M.; Zhadko, S. V.; Chmyhalo, N. V.; Dorohova, L. P.
2017Практичні аспекти оцінки діяльності аптечної організації з позицій формування лояльності споживачів лікарських засобівКубарєва, І. В.; Чмихало, Н. В.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.
2014Ретроспективний огляд формування моральних принципів медичної та фармацевтичної етикиКотвіцька, А. А.; Чмихало, Н. В.; Котвицкая, А. А.; Чмыхало, Н. В.; Kotvitska, A. A.; Chmyhalo, N. V.
2013Розвиток програми лояльності споживачів у роздрібному секторі фармацевтичного ринку УкраїниКотвіцька, А. А.; Чмихало, Н. В.; Котвицкая, А. А.; Чмихало, Н. В.; Kotvitska, A. A.; Chmyhalo, N. V.
2017Соціальна відповідальністьКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Кубарєва, І. В.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Чмихало, Н. В.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Вороніна, О. М.; Воронина, О. Н.; Voronina, O. N.
2017Соціальне управління у фармацевтичній галузіКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Кубарєва, І. В.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Чмихало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.; Вороніна, О. М.; Воронина, О. Н.; Voronina, O. N.
2014Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідальності фармацевтичних організаційКотвіцька, А. А.; Чмихало, Н. В.; Волкова, А. В.; Kotvitska, A. A.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Volkova, A. V.; Котвицкая, А. А.
2014Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідільності фармацевтичних організаційКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Чмихало, Н. В.; Чмихало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Волкова, А. В.; Волкова, А. В.; Volkova, A. V.
2013Соціальні детермінанти здоров’я як фактор продуктивного способу життяКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Чмихало, Н. В.; Чмихало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Ходаківська, В. П.; Ходаковская, В. П.; Hodakivska, V. P.