Просмотр собрания по группе - Авторы Шуванова, О. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 40  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Анализ внутренних переменных предприятия – базы практики «INTEGRA DD»Ширинова, М. Г.; Shyrynova, M. H.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2017Анализ стратегий позиционирования лекарственных препаратов на фармацевтическом рынкеМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Муса, І. М. М.; Муса, И. М. М.; Moussa, I. M. M.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2022Аналіз асортименту лікарських засобів, що використовуються для корекції йододефіцитних станівШуванова, О. В.; Марракші Бенжаафар Анас
2021Аналіз застосування методів управління аптечними закладамиШуванова, О. В.; Юр’єва, Н. В.
2022Аналіз програм лояльності аптечних мережШуванова, О. В.; Андрєєва, М. О.
2021Аналіз підходів до оцінки ефективності маркетингових заходівПівень, О. П.; Шуванова, О. В.; Ткаченко, І. В.
2020Аналіз сервісного обслуговування відвідувачів аптечних закладівЄгорова, В. А.; Шуванова, О. В.; Yehorova, V. A.; Shuvanova, O. V.; Егорова, В. А.; Шуванова, Е. В.
2020Визначення показників для оцінки якості надання фармацевтичних послуг аптечними закладамиПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2017Визначення ставлення керівників аптек до формування лояльності клієнтівПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2023Використання маркетингових досліджень у формуванні товарної політики фармацевтичної компаніїРогуля, О. Ю.; Бондаренко, Ю. А.; Шуванова, О. В.
2022Використання моделі франчайзингу у діяльності роздрібних фармацевтичних підприємствВеремійчук, Д. О.; Шуванова, О. В.
2016Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2021Дослідження digital-комунікацій аптечних мережШуванова, О. В.; Сардаріду, В.
2022Дослідження ефективності впровадження маркетингових розробок у діяльність аптечних закладівПівень, О. П.; Малий, В. В.; Мітронова, О. В.; Шуванова, О. В.; Piven, O. P.; Malyi, V. V.; Mitronova, O. V.; Shuvanova, O. V.
2021Дослідження особливостей підприємницької діяльності на фармацевтичному ринку в Харківській областіШуванова, О. В.; Майборода, К. В.
2022Дослідження процедури реєстрації лікарських засобів в УзбекистаніАбдуллаєва, А.; Шуванова, О. В.
2022Дослідження ринку праці фармацевтичної галузі УкраїниШуванова, О. В.; Орєхова, Ю. М.
2021Дослідження ринку імуностимуляторів в УкраїніШуванова, О. В.; Унгуряну, Я. М.; Шуванова, Е. В.; Унгуряну, Я. М.; Shuvanova, O. V.; Unhurianu, Ya. M.
2017Забезпечення якості надання послуг аптечним підприємством шляхом дотримання відповідності встановленим стандартамПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2017Застосування методу квотної вибірки при проведенні досліджень фармацевтичного ринкуШуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.