Просмотр собрания по группе - Авторы Fesenko, V. Yu.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 16 по 29 из 29 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Організація самостійної роботи магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» засобами ІКТФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2017-05Педагогічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення медичної хіміїЦуканова, О. О.; Фесенко, В. Ю.; Tsukanova, O. O.; Fesenko, V. Yu.
2022Педагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовищаЛутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovskaya-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2021Педагогічні умови формування й розвитку компетентності самоосвіти та самовдосконалення викладачівФесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Галій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.
2016Психологічний клімат як умова організації підвищення кваліфікації викладачів ВНЗШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.
2017-05Психологічні закономірності успішності навчання студентів фармацевтичного ВНЗШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.
2016Роль дисциплін психологічного напряму у розвитку соціальної компетентності майбутніх фармацевтівКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Альохіна, Н. В.; Алехина, Н. В.; Alehina, N. V.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2020Упровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з інноваційних технологій викладанняКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2021Упровадження компетентнісного підходу у процесі підвищення кваліфікації фахівців закладів медичної та фармацевтичної освітиГалій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.; Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2021Упровадження технології візуалізації у системі підвищення кваліфікації викладачівФесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2016Упровадження європейського довгду освітнгх інновацій у вітчизняну фармацевтичну освіту на поч. XX ст.Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2021Утілення "ідеї університету" у сучасних моделях закладів вищої освітиЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2021Формування готовності викладача клінічної фармації та клінічної фармакології до упровадження педагогічних інноваційЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.
2021Цифрова компетентність як складова педагогічної майстерності викладачаЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.