Просмотр собрания по группе - Авторы Malyi, V. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 8 по 27 из 113 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Determination of the staff satisfaction's indicatorBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; El Moulem Abdessamad
2023Evaluation of criteria for successful management of pharmaciesBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; Chehrynets, A. A.; Malinina, N. G.; Omar El Menouar
2024Exploring approaches to change management in pharmacy operationsBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; Chehrynets, A. A.; Malinina, N. G.
2019Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countriesOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2017Indian market of medicines in UkraineТіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timanyuk, I. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Malyi, V. V.
2017Innovative approach the system of management of organizational and technological process of new medicine developmentСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Yu. V.
2013Kількісний вміст основних груп БАР в сировині жимолості татарськоїМалий, В. В.; Хворост, О. П.; Малый, В. В.; Хворост, О. П.; Malyi, V. V.; Khvorost, O. P.
2016Management by assortment of the pharmacyAlaa Fadhil Abbas; Malyi, V. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.
2014Management decision as a component of effective organization managementMalyi, V. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.
2015Market research D06B B antiviral drugs: A rational approach to the treatment of herpes-virus infectionsBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; Timanyuk, I. V.; Rogulia, O. Ya.; Бондарева, И. В.; Малый, В. В.; Тиманюк, И. В.; Рогуля, О. Я.; Бондарєва, І. В.; Малий, В. В.; Тіманюк, І. В.
2017Market research R06A antihistamines for systemic use in UkraineБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timanyuk, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulia, O. Yu.
2020Methods of assessment of quality of partnership relations between pharmaceutical market entities in the medicine promotion system on the basis of multicriterial choiceOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Nessonova, M. M.; Chehrynets, A. A.
2022Research of the influence of emotional loyalty of a pharmaceutical worker on the socio-psychological climate of the teamBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; Mishchenko, K. V.
2023Research of ways to improve the effectiveness of remote sales in pharmaciesBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; Rohulia, O. Yu.; Chehrynets, A. A.; Malinina, N. G.; Babicheva, G. S.; Shuvanova, O. V.; Бондарєва, І. В.; Малий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Чегринець, А. А.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Шувановa, O. B.
2023Study modern methods of motivating personnel of рharmacyBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; Laamim, M.
2015The study of basic reasons managed and unmanaged processes of crisis developmentMalyi, V. V.; Bondarieva, I. V.; Timanyuk, I. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Бондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.
2016Study of specific peculiarities of children's organism and necessity in children's dosage formsMalyi, V. V.; Малый, В. В.; Малий, В. В.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Darzi Ameen Dlavar
2016Systems of motivation of personnel of the pharmaceutical organizationAbdulhadi Amir Ali; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Малий, В. В.
2018The conceptual bases of implementation of the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizationsOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2019Theoretical and methodological approaches to development of the “road map” for promoting a new medicine product to the pharmaceutical marketOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.