Просмотр собрания по группе - Авторы Malyi, V. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 92 по 111 из 113 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2014Практичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової pr-стратегії фармацевтичними підприємствамиМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Ольховская, А. Б.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.
2016Прелімінаринг як інструмент HR-брендингу фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2020Проблеми реалізації маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку УкраїниОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2017Робочий журнал з етики та деонтологіїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Малініна, Н. Г.; Малинина, Н. Г.; Malinina, N. G.; Ольховська, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2018Робочий журнал з етики та деонтології у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, M. M.
2017Робочий журнал з етики та деонтології у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Малініна, Н. Г.; Малинина, Н. Г.; Malinina, N. G.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2017Робочий зошит з менеджменту та маркетингу у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulya, O. Yu.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, М. М.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timaniuk, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2017Сегментация потребителей гепатотропных лекарственных средств на основе анкетного опросаМалый, В. В.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Муса Истанис Марвек Мехдат; Musa Istanis Marvek Mekhdat
2014Современные тенденции внедрения менеджмента качества в сфере фармацевтического образованияМалый, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, Н. Н.; Малий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, М. М.; Malyi, V. V.; Rohulya, O. Yu.; Slobodyanyuk, M. M.
2007Становлення та розвиток спеціальностей «Економіка підприємства» та «Маркетинг» у Національному фармацевтичному університетіЧерних, В. П.; Chernykh, V. P.; Черных, В. П.; Гриценко, І. С.; Gritsenko, I. S.; Гриценко, И. С.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
2014Сучасна концепція фармацевтичного маркетингу: холістичний підхідМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2019Теоретико-методичні аспекти формування механізму антикризового управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Оlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2015Теоретико-прикладні засади формування іміджу вищого навчального закладуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2018Теоретические и научно-практические аспекты маркетингового обеспечения коммерциализации научных разработок вузовМалый, В. В.; Malyi, V. V.; Малий, В. В.; Samborskyi, O. S.; Самборский, О. С.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, М. М.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Evtushenko, O. M.
2018Теоретичні та науково-практичні аспекти маркетингового забезпечення комерціалізації наукових розробок вузівМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О.М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.
2016Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобівМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Узагальнення кар'єрних очікувань і вимог роботодавців до професійних та особистісних якостей випускників НФаУМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2020Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтичних фахівців у процесі вивчення дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Малий, В. В.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Шуванова, О. В.; Пестун, І. В.; Слободянюк, М. М.; Рогуля, О. Ю.; Malyi, V. V.; Yevtushenko, О. М.; Olkhovska, A. B.; Shuvanova, O. V.; Pestun, I. V.; Slobodyanyuk, М. М.; Rohulya, O. Yu.; Малый, В. В.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Шуванова, Е. В.; Пестун, И. В.; Слободянюк, Н. Н.; Рогуля, О. Ю.
2017Інфраструктура ринкуДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.