Просмотр собрания по группе - Авторы Mnushko, Z. N.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 18 по 37 из 79 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2006Дослідження видів, ступеня загрози, причин та наслідків ризиків у діяльності посередницьких фармацевтичних фірмЄвтушенко, О. М.; Мнушко, З. М.; Evtushenko, H. N.; Mnushko, Z. N.
2009Дослідження витрат робочого часу працівників аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. N.; Babicheva, A. S.
2009Дослідження динаміки та рівня монополізації ринку антигельмінтних лікарських препаратівМнушко, З. М.; Попова, Ю. В.; Mnushko, Z. N.; Popova, Yu. V.
1994Дослідження попиту на вітамінні препарати з використанням сегментації споживачівМнушко, З. М.; Бовкун, Л. П.; Дорохов, О. В.; Мнушко, З. М.; Бовкун, Л. П.; Дорохов, А. В.; Mnushko, Z. N.; Bovkun, L. P.; Dorohov, A. V.
2012Дослідження факторів впливу на лояльність лікарів і спеціалістів фармації до окремих антитромботичних лікарських препаратівЛюханова, К. А.; Мнушко, З. М.; Тіманюк, І. В.; Люханова, К. А.; Мнушко, З. Н.; Тиманюк, И. В.; Lyuhanova, K. A.; Mnushko, Z. N.; Timanyuk, I. V.
1998Дослідження інноваційних процесів на вітчизняних фармацевтичних підприємствахМнушко, З. М.; Вінник, О. Ю.; Страшний, В. В.; Мнушко, З. Н.; Винник, О. Ю.; Страшный, В. В.; Mnushko, Z. N.; Vinnik, O. Yu.; Strashniy, V. V.
2019Ділова активність аптек у сучасних умовахПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
1995Діяльність керівників аптечних підприємств у сучасних умовах з позицій самооцінки та оцінки колегМнушко, З. М.; Калюжна, Н. М.; Мнушко, З. Н.; Калюжная, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Kalyuzhnaya, N. M.
2003Ефективність взаємозв'язку маркетингових комунікацій та фармакоекономічних дослідженьМнушко, З. М.; Хижняк, Т. О.; Страшний, В. В.; Мнушко, З. Н.; Хижняк, Т. А.; Страшный, В. В.; Mnushko, Z. N.; Khizhnyak, T. A.; Strashny, V. V.
2002Ефективність виставок як PR-заходу у діяльності фармацевтичних підприємствМнушко, З. М.; Лисак, Г. М.; Mnushko, Z. N.; Lysak, G. N.
2012Институт семейного провизора (фармацевта) в структуре управления лекарственной терапией пациентаМнушко, З. Н.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. N.; Алекперова, Н. В.; Алєкперова, Н. В.; Aliekperova, N. V.; Пестун, И. В.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Бабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, A. S.
1996Комплекс маркетингу у формуванні фармацевтичного ринку за кордономМнушко, З. М.; Ткаченко, О. М.; Мусієнко, Н. М.; Мнушко, З. Н.; Ткаченко, Е. Н.; Мусиенко, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Tkachenko, Ye. N.; Musiyenko, N. M.
1996Комплексний розвиток нових інформаційних технологій в Українській Фармацевтичній АкадеміїЧерних, В. П.; Власов, В. С.; Мнушко, З. М.; Черных, В. П.; Власов, В. С.; Мнушко, 3. H.; Chernykh, V. P.; Vlasov, V. S.; Mnushko, Z. N.
2009Кількісна оцінка впливу факторів зовнішнього макросередовища на роботу аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
1993Маркетингова структура в управлінні фармацевтичним підприємствомМнушко, З. М.; Пузак, Н. А.; Бовкун, Л. П.; Согоконь, Л. М.; Хименко, С. В.; Mnushko, Z. N.; Puzak, N. О.; Bovkun, L. P.; Sogokon, L. N.; Khimenko, S. V.; Мнушко, З. Н.; Пузак, Н. А.; Бовкун, Л. П.; Согоконь, Л. Н.; Хименко, С. В.
2006Маркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладівМнушко, З. М.; Абалова, О. П.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Abalova, O. P.; Pestun, I. V.
2006Международный маркетинг в фармацииМнушко, З. Н.; Чмихало, Н. В.; Мусиенко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Мнушко, З. М.; Чмихало, Н. В.; Мусієнко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Mnushko, Z. N.; Chmyhalo, N. V.; Musienko, N. M.; Rohulya, O. Yu.; Yevtushenko, E. N.; Olkhovskaya, A. B.
2012Менеджмент и маркетинг в фармации. Учебное пособие для самостоятельной работы студентов (тестовые задания с пояснениями)Мнушко, З. Н.; Скрылева, Н. Н.; Кобец, М. Н.; Кобец, Ю. Н.; Оккерт, И. Л.; Рогуля, О. Ю.; Мнушко, З. М.; Скрильова, Н. М.; Кобець, М. М.; Кобець, Ю. М.; Оккерт, І. Л.; Рогуля, О. Ю.; Mnushko, Z. N.; Skryleva, N. N.; Kobets, M. N.; Kobets, Yu. N.; Okkert, I. L.; Rohulya, O. Yu.
2007Менеджмент и маркетинг в фармации. Часть I. Менеджмент в фармацииМнушко, З. Н.; Дихтярева, Н. М.; Мнушко, З. М.; Діхтярьова, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Dihtyarova, N. M.
2008Менеджмент и маркетинг в фармации. Часть II. Маркетинг в фармацииМнушко, З. Н.; Дихтярева, Н. М.; Мнушко, З. М.; Діхтярьова, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Dihtyarova, N. M.