Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
2016 | Problems of cognitive motivation formation in future trainers | Plyaka, L. V.; Chihar, B.; Пляка, Л. В. |
2018 | Professional competency formation during the production practice process of future pharmaceutical specialists | Plyaka, L. V.; Пляка, Л. В.; Vereitina, O. A.; Вереітіна, О. А. |
2014 | Psychological and pedagogical causes of origin of conflicts in a system “teacher–student” | Plyaka, L. V.; Nieviezhina, O. A.; Пляка, Л. В.; Невежна, О. А.; Пляка, Л. В.; Невежна, О. А. |
2014 | Psychological characteristics of motivation student learning activities | Plyaka, L. V.; Chueva, I. M.; Пляка, Л. В.; Чуева, И. Н.; Чуєва, І. М. |
2018 | Визначення підходів до оцінки особистісних якостей аудиторів фармацевтичних систем якості | Карамаврова, Т. В.; Лебединець, В. О.; Пляка, Л. В.; Karamavrova, T. V.; Lebedynets, V. O.; Plyaka, L. V.; Карамаврова, Т. В.; Лебединец, В. А.; Пляка, Л. В. |
2018 | Використання технології моделювання професійної діяльності в підготовці майбутніх викладачів | Сабатовська, І. С.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2019 | Внедрение интерактивных методов обучения и ароматерапии для повышения эффективности обучения провизоров-интернов | Цубанова, Н. А.; Пляка, Л. В.; Tsubanova, N. A.; Plyaka, L. V. |
2008 | Готовність до спілкування як прояв комунікативної компетентності майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2016 | До проблеми психологічної готовності майбутнього фахівця фармацевтичного профілю до професійної діяльності | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2008 | Зміст професійно важливих якостей особистості майбутнього провізора | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2019 | Модуляция стрессоустойчивости провизоров-интернов в условиях повышенных интеллектуальных нагрузок эфирным маслом апельсина | Цубанова, Н. А.; Tsubanova, N. A.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2009 | Особливості комунікативної діяльності майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2020 | Особливості формування соціально-психологічного клімату в студентському колективі | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S. |
2017 | Практичні аспекти формування психологічних навичок здорового способу життя здобувачів вищої освіти Національного фармацевтичного університету | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Гавриш, Н. Б.; Havrysh, N. B. |
2019 | Применение интерактивных методов обучения совместно с ароматерапией эфирным маслом апельсина при изучении провизорами-интернами некоторых тем по клинической фармации | Цубанова, Н. А.; Tsubanova, N. A.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2019 | Причини та профілактика професійного вигорання у викладачів | Пляка, Л. В.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V. |
2009 | Професійна компетентність як фактор формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2016 | Психодіагностичний комплекс з вивчення особистості студента | Пляка, Л. В.; Огарь, С. В.; Plyaka, L. V.; Ogar’, S. V. |
2013 | Психологическое сопровождение как фактор активизации пофессионального и личностного становлення будущих провизолов | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2011 | Психолого-педагогічна технологія розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |