Просмотр собрания по группе - Авторы Slobodyanyuk, М. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 16 по 27 из 27 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Обґрунтування методологічного підходу до комплексного застосування економічних та маркетингових складових для формування доданої вартості лікарського засобу рабепразолСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Рогуля, О. Ю.; Байгуш, Ю. В.; Slobodyanyuk, М. М.; Samborsky, O. S.; Rohulia, O. Yu.; Baygush, Yu. V.; Слободянюк, Н. Н.; Самборський, О. С.; Рогуля, О. Ю.; Байгуш, Ю. В.
2008Особливості споживання противиразкових лікарських препаратів у регіонах УкраїниІвченко, А. В.; Ivchenko, А. V.; Ивченко, А. В.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2007Оцінка потенціалу торговельної марки лікарського препаратуАндрієвич, А. Ю.; Andrievich, A. Yu.; Андиевич, А. Ю.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2018Теоретические и научно-практические аспекты маркетингового обеспечения коммерциализации научных разработок вузовМалый, В. В.; Malyi, V. V.; Малий, В. В.; Samborskyi, O. S.; Самборский, О. С.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, М. М.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Evtushenko, O. M.
2019-09-20Теоретичні і науково-практичні підходи до визначення вартості розробки та ціни нового лікарського засобуСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, М. М.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborsky, O. S.
2006Управління ціновою політикою підприємстваВаляєва, А. М.; Valiaeva, А. М.; Валяева, А. М.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2006Управління ціновою політикою швейного підприємстваВаляєва, Г. М.; Valiaeva, G. M.; Валяева, Г. М.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2006Формирование ассортимента лекарственных препаратов фармацевтическими фирмами ИндииЛебедин, М. В.; Lebedin, M. V.; Лебедін, М. В.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2006Формирование потребительских товаров относительно косметических средствТараненко, Т. В.; Taranenko, T. V.; Тараненко, Т. В.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, М. М.
2008Формування знань, вмінь та практичних навичок комерційної діяльності у підготовці спеціалістів з маркетингуМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2020Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтичних фахівців у процесі вивчення дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Малий, В. В.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Шуванова, О. В.; Пестун, І. В.; Слободянюк, М. М.; Рогуля, О. Ю.; Malyi, V. V.; Yevtushenko, О. М.; Olkhovska, A. B.; Shuvanova, O. V.; Pestun, I. V.; Slobodyanyuk, М. М.; Rohulya, O. Yu.; Малый, В. В.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Шуванова, Е. В.; Пестун, И. В.; Слободянюк, Н. Н.; Рогуля, О. Ю.
2006Шляхи підвищення конкурентоспроможності дитячих молочних кашБакшеєва, Н. Ю.; Baksheeva, N. Yu.; Бакшеева, Н. Ю.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.