Просмотр собрания по группе - Авторы Dorokhova, L. P.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 60  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Computer fuzzy model regarding pharmacies integral perceptions by visitorsDorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Дорохов, О. В.; Дорохов, О. В.; Dorokhov, O. V.
2017Consumer Behavior Modeling: Fuzzy Logic Model for Air Purifiers ChoosingДорохов, О.; Дорохов, А.; Dorokhov, O.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Делібашич, М.; Делибашич, М.; Delibasic, М.; Стреймікіс, Ю.; Стреймикис, Ю.; Streimikis, J.
2017Fuzzy interaction modelling for participants in innovation development: approaches and examplesЧернов, В.; Чернов, В.; Сhernov, V.; Дорохов, О.; Дорохов, О.; Dorokhov, O.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2013Management of marketing activity of the drugstoreAl-Barazi Abdulla; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.
2014Marketing activity of online storesPechenizhska, N. S.; Dorokhova, L. P.; Печенижка, Н. С.; Дорохова, Л. П.; Печеніжка, Н. С.; Дорохова, Л. П.
2015Marketing research of consumer attitudes to pharmaceutical enterprises productsReznikova, I. I.; Dorokhova, L. P.; Резникова, И. И.; Рєзнікова, І. І.; Дорохова, Л. П.
2015Marketing research of the pharmaceutical companyTkachenko, A. E.; Dorokhova, L. P.; Ткаченко, А. Е.; Дорохова, Л. П.
2016Визначення основних критеріїв споживацького вибору інгаляторівДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Ворона, О. С.; Ворона, О. С.; Vorona, O. S.
2016-11-25Визначення складових інтегрального сприйняття аптеки покупцями фармацевтичної продукціїДорохов, А. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhov, O. V.; Dorokhova, L. P.
2018Вступ до фахуБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2017Дослідження стану українського ринку вітамінних препаратівДорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2017Дослідження факторів, що впливають на вибір вітамінних препаратівДорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2006Инфраструктура товарного рынкаМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodianiuk, M. M.
2015Комплексний дослідницький професійно орієнтований тренінг з маркетингуМалий, В. В.; Бондарєва, І. В.; Дорохова, Л. П.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Dorokhova, L. P.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2009Контроль маркетингової діяльності фармацевтичних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2008Логистическое управление фармацевтическим предприятиемДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Павлюченко, О. В.; Павлюченко, А. В.; Pavlyuchenko, O. V.
2012ЛогістикаМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2005Логістичне моделювання вибору оптовими фармацевтичними підприємствами постачальників лікарських препаратівМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Куценко, С. А.; Куценко, С. А.; Kutsenko, S. A.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2004Логістичні аспекти транспортного забезпечення функціонування оптової фармацевтичної фірмиМнушко, З. М.; Куценко, С. А.; Дорохова, Л. П.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Kutsenko, S. A.; Dorokhova, L. P.
2014МаркетингМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Катаєв, А. В.; Катаев, А. В.; Kataev, A. V.