Просмотр собрания по группе - Авторы Samborskiy, O. S.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 21  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2017Застосування методу квотної вибірки при проведенні досліджень фармацевтичного ринкуШуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Исследования в «маркетинговом поле» брендов лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Слободянюк, Н. Н.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Семенив, Д. В.; Семенів, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.
2017Логістичний ланцюг та мережевий підхід як засіб підвищення ефективності стейкхолдерської моделі створення нових лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2014Лояльность потребителей к брендам лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Baygush, Y. V.; Slobodyanyuk, M. M.; Samborskiy, O. S.
2013Маркетинговий аналіз конкурентних переваг протиалергійних антигістамінних препаратівСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Поварчук, Т. Я.; Самборский, О. С.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Поварчук, Т. Я.; Samborskiy, O. S.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.; Povarchuk, T. Y.
2010Науково-методичнi пiдходи до оптимiзацiї фiнансування iнновацiйного портфелю фармацевтичного пiдприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2017Науково-методичний підхід до прогнозування економічних показників при розробці нових лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Германовскі, Т.; Германовски, Т.; Hermanowski, T.
2014Научно-теоретические подходы к оценке торговой марки и бренда лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Baygush, Y. V.; Slobodyanyuk, M. M.; Samborskiy, O. S.
2016Особливості підходів до визначення вартості та фінансування розробок інноваційних лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2017Особливості фінансування розробок нових лікарських засобів як довгострокових інвестиційних проектівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2010Оцiнка ринкових позицiй лiкарських препаратiв на основi концепцiї капiталу брендуСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2017Питання класифікації та вмісту іноваційних ризиків в фармацевтичному секторіСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Evtushenko, O. M.
2016Роль товарної політики в розвитку фармацевтичного підприємства за ринкових умовСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Самборська, М. І.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборская, М. И.; Samborskaya, M. I.
2016Роль товарної політики в розвитку фармацевтичного підприємства за ринкових умовСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Самборська, М. І.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборская, М. И.; Samborskaya, M. I.
2015Стейкхолдерська модель відносин у соціально орієнтованій асортиментній політиці фармацевтичних підприємствСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2016Сучасні методи дослідження у фармацевтичному маркетингуСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2016Сучасні підходи до характеристики інноваційності лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Самборська, М. І.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Самборская, М. И.; Samborskaya, M. I.
2016Сучасні підходи до характеристики інноваційності лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Самборська, М. І.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Самборская, М. И.; Samborskaya, M. I.
2017Теоретичні основи і методичне обґрунтування комплексного аналізу та моделювання доцільності й ефективності розробок нових лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Самборський, О. С.; Германовскі, Т.; Германовски, Т.; Hermanowski, T.