Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10409
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДрожик, Л. В.-
dc.contributor.authorЩербак, І. М.-
dc.contributor.authorДрожик, Л. В.-
dc.contributor.authorЩербак, И. Н.-
dc.contributor.authorDrozhyk, L. V.-
dc.contributor.authorShcherbak, I. M.-
dc.date.accessioned2016-10-20T10:32:57Z-
dc.date.available2016-10-20T10:32:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДрожик, Л. В. Інтегрований підхід до формування еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя / Л. В. Дрожик, І. М. Щербак // Актуальні проблеми державного управління педагогіки та психології : зб. наук. пр. – Херсон : Херсонський нац. техн. ун-т, 2015. – Вип. 1, Т. 3. – С. 29-32.en_US
dc.identifier.issn2225-9724-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10409-
dc.description.abstractУ статті розкрито обгрунтування інтегрованого підходу у процесі формування еколого-валеологічної компетентності майбутніх учителів. Охарактеризовано онтологічну сутність таких наук як екологія та валеологія. Розглянута інтеграція як один з головних шляхів оновлення змісту еколого-валеологічної освіти. Приділено увагу введенню інтегрованих курсів з еколого-валеологічною проблематикою, які сприятимуть вдосконаленню предметної системи, поглибленню взаємозалежностей між дисциплінами. Наголошено на еколого-валеологізації природничих курсів шляхом уведення у програми інтегрованого еколого-валеологічного компонента, який дозволить сформувати у студентів узагальнене уявлення про навколишній світ та здоров'я людини, мислити власними категоріями, зіставляти узагальнені висновки з конкретними явищами.en_US
dc.description.abstractВ статье раскрыто обоснование интегрированного подхода в процессе формирования эколого-валеологической компетентности будущих учителей.Охарактеризована онтологическая сущность таких наук ка экология и валеология. Рассмотрена интеграция как один из главных путей обновления содержания эколого-валеологического образования. Уделено внимание введению интегрированных курсов с эколого-валеологической проблематикой, способствующих совершенствованию предметной системы, углублению взаимосвязей и взаимозависимостей между дисциплинами. Отмечено эколого-валеологизацию естественных курсов путем введения в программы интегрированного эколого-валеологического компонента, который позволит сформировать у студентов обобщенное представление об окружающем мире и здоровьи человека, способность мыслить собственными категориями, сопоставлять обобщенные выводы с конкретными явлениями.en_US
dc.description.abstractThe articl reveals the essence of the integrated approach in the process of forming eco-valeological competence of future teachers. Characterized ontological essence of such sciences as ecology and valeology. Considered integration as one of the main ways to update the content of eco-valeological education. Attention is paid to the introduction of integrated courses with eco-valeological issues that will contribute to the improvement of the subject system, deepen relationships and interdependencies between disciplines. Emphasized the eco-valeologization of natural courses by putting integrated eco-valeological component info the programs that will allow forming a generalized idea about the environment and human health, to think their own categories, to compare the findings with specific events.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХерсонський національний технічний університетen_US
dc.subjectметодологіяen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectінтегрований підхідen_US
dc.subjectеколого-валеологічна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутній учительen_US
dc.subjectметодологияen_US
dc.subjectинтеграцияen_US
dc.subjectинтегрированный подходen_US
dc.subjectэколого-валеологическая компетентностьen_US
dc.subjectбудущий учительen_US
dc.subjectmethodologyen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectintegrated approachen_US
dc.subjecteco-valeological competenceen_US
dc.subjectfuture teacheren_US
dc.titleІнтегрований підхід до формування еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Інтегрований підхід до формування ЕВК.pdf3,07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.