Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1044
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorПопова, Ю. В.-
dc.contributor.authorСкрильова, Н. М.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.contributor.authorPopova, Yu. V.-
dc.contributor.authorSkryleva, N. N.-
dc.date.accessioned2012-02-29T08:13:34Z-
dc.date.available2012-02-29T08:13:34Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМнушко З. М. Аналіз факторів збільшення потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі антигельмінтних лікарських препаратів / З. М. Мнушко, Ю. В. Попова, Н. М. Скрильова // Ліки України. - 2009. - № 3 (129). - С. 68-71.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1044-
dc.description.abstractВстановлено та обґрунтовано групу факторів, що впливають на потенціал ринку антигельмінтних лікарських препаратів. Визначено показники обсягів продажу лікарських препаратів антигельмінтної дії в натуральному і грошовому виразі та проаналізовано їх взаємозв’язок із показниками чисельності, демографічної структури, міграційного руху і захворюваності на паразитарні хвороби населення Харківського регіону із використанням методів маркетингових досліджень та статистичної інформації. Наведені результати демонструють, що не завжди обсяги споживання та ємності ринку лікарських препаратів корелюють із чисельністю та захворюваністю населення і існують чинники, які здатні призводити до збільшення потенціалу ринку, що необхідно враховувати при позиціонуванні та прогнозуванні обсягів продажу лікарських препаратів.en_US
dc.description.abstractHave been justified a group of factors which influence on the market potential of antigelmint medicines. Recognized indicators of sales of medicines with antigelmint action in natural and monetary terms, and analyzed their relationship with measures of size, population structure, migratory movements and the incidence of parasitic diseases the population of Kharkov region, using methods of marketing research and statistical information. The results show that consumption and market size of medicines does not always correlate with the number and incidence of the population and there are factors affecting the increase in the capacity market, which must be considered during positioning and forecasting of sales volumes of medicines.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectантигельмінтні лікарські препаратиen_US
dc.subjectчисельність населенняen_US
dc.subjectзахворюваність на гельмінтози і лямбліозen_US
dc.subjectємність ринкуen_US
dc.subjectзовнішня міграція населенняen_US
dc.subjectзбільшення потенціалу ринкуen_US
dc.subjectantigelmint drugsen_US
dc.subjectthe populationen_US
dc.subjectthe incidence of helminthoz and lambliasisen_US
dc.subjectmarket sizeen_US
dc.subjectexternal migrationen_US
dc.subjectincreasing the capacity of the marketen_US
dc.titleАналіз факторів збільшення потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі антигельмінтних лікарських препаратівen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.