Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1045
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.contributor.authorBabicheva, A. S.-
dc.date.accessioned2012-02-29T08:15:21Z-
dc.date.available2012-02-29T08:15:21Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Оцінка ступеня виконання маркетингових завдань аптечних мереж / З. М. Мнушко, Г.С. Бабічева // Запорізький медичний журнал. - 2009. - Т. 11, № 6. - С. 116-120.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1045-
dc.description.abstractПроаналізовані головні напрямки маркетингової діяльності аптечних закладів та ступінь використання маркетингу в управлінні аптечними мережами. Досліджена структура та вагомість маркетингових функцій аптечних мереж, проведена оцінка рівня вирішення маркетингових завдань аптечних підприємств, а також виявлені основні чинники ефективності реалізації маркетингових функцій аптечних мереж. Проаналізований перелік посад та спеціалістів аптечної мережі, які займаються вирішенням маркетингових завдань. Досліджені витрати робочого часу працівників аптечних мереж на діяльність, пов’язану з вирішенням маркетингових завдань. Встановлено, що в середньому такі витрати для керівників досліджуваних аптек складають 54%. Запропоновані напрямки підвищення рівня вирішення маркетингових завдань аптечних мереж, обґрунтовано доцільність введення посади маркетолога до штату аптечної мережі.en_US
dc.description.abstractThe basic directions of marketing activity of chemist's establishments and degree of use of marketing in management of chemist's networks are analyzed. The structure and the importance of marketing functions of chemist's networks is researched, the estimation of a level of marketing tasks’ decision at the chemist's enterprises is lead, and also major factors of efficiency of realization marketing functions of chemist's networks are certain. The list of posts and experts of a chemist's network which are engaged in the decision of marketing tasks is analyzed. Expenses of working hours of workers of chemist's networks for the activity connected with the decision of marketing tasks are studied. It is installed, that on the average such expenses for heads of researched drugstores make 54 %. Directions of increase of a level marketing tasks’ decision of chemist's networks are offered, the expediency of introduction of a post of the expert in marketing in staff of a chemist's network is proved.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЗапорізький державний медичний університетen_US
dc.subjectаптечні мережіen_US
dc.subjectмаркетингові завданняen_US
dc.subjectпосада маркетологаen_US
dc.subjectpharmacy chainsen_US
dc.subjectmarketing tasksen_US
dc.subjectpost of the expert in marketingen_US
dc.titleОцінка ступеня виконання маркетингових завдань аптечних мережen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОЦІНКА СТУПЕНЯ ВИКОНАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАВДАНЬ.doc623,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.