Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1056
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorПопова, Ю. В.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.contributor.authorPopova, Yu. V.-
dc.date.accessioned2012-02-29T08:27:34Z-
dc.date.available2012-02-29T08:27:34Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМнушко З. М. Модель формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі антигельмінтних лікарських препаратів / З. М. Мнушко, Ю. В. Попова // Фармаком. - 2008. - № 4. - С. 107-115.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1056-
dc.description.abstractОбґрунтовано модель формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі АГЛП, охарактеризовано окремі її складові, наведено приклади необхідних розрахунків з використанням статистичної та маркетингової інформації. Проведено визначення товарних та географічних меж ринку АГЛП. Встановлено кількість зареєстрованих АГЛП, визначені тенденції їх реєстрації. Здійснено аналіз складу підприємств-виробників АГЛП, розраховано їх частки ринку у динаміці, встановлені лідери за обсягами продажу АГЛП. Надано кількісну оцінку рівня монополізації ринку АГЛП з використанням індексу Харфіндела-Хіршмана і показника ступеня концентрації ринку. Показано, що ринок АГЛП є монополізованим. Здійснено аналіз асортиментної структури АГЛП, визначені підгрупи АГЛП за міжнародною назвою (INN), проаналізовано співвідношення обсягів продажу АГЛП в грошових та натуральних показниках. В рамках аналізу асортиментної структури АГЛП визначені показники швидкості руху АГЛП і доходності аптек від їх реалізації. Проведено ABC–аналіз лікарських засобів антигельмінтної дії. Визначено структуру захворювань на гельмінтози за нозологічними формами та виявлені АГЛП, що призначаються для їх лікування. Розраховано ємність ринку АГЛП у грошових і натуральних показниках. Показано, що обсяги продажу АГЛП характеризуються сезонністю. Встановлені групи чинників, що визначають потребу в засобах антигельмінтної дії, впливають на формування ємності ринку лікарських препаратів антигельмінтної дії та тих, що призводять до втрати частки потенціалу ринку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДержавний науковий центр лікарських засобівen_US
dc.subjectантигельмінтні лікарські препаратиen_US
dc.subjectпотенціал фармацевтичного ринкуen_US
dc.titleМодель формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі антигельмінтних лікарських препаратівen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.