Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10582
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorOlkhovskaya, A. B.-
dc.date.accessioned2016-11-04T13:47:34Z-
dc.date.available2016-11-04T13:47:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОльховська, А. Б. Брендинг: метод. рек. до практ. занять та самост. роботи студентів / А. Б. Ольховська. - Х., 2015. - 64 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10582-
dc.descriptionУДК: 339.138 О-567 Затверджено Центральною методичною радою Національного фармацевтичного університету (протокол № 1 від 13 листопада 2014en_US
dc.description.abstractМетодичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Брендинг» і містять перелік основних теоретичних питань, питання для самостійного вивчення, рекомендовану літературу, практичні завдання, завдання для самостійної роботи студентів, питання для самоконтролю знань студентів за темами програми дисципліни. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг»en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectторговельна маркаen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.titleБрендингen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
(3) БРЕНДИНГ.pdf3,31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.