Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10698
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorБондарєва, І. В.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorПестун, И. В.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.contributor.authorBondarieva, I. V.-
dc.contributor.authorБондарева, И. В.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.date.accessioned2016-11-17T11:54:16Z-
dc.date.available2016-11-17T11:54:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПестун, І. В. Фармацевтичний маркетинг : метод. рек. до практ. занять / І. В. Пестун, І. В. Бондарєва, С. В. Жадько. – Х.: Вид-во НФаУ, 2015. – 88 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10698-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації розроблені відповідно до програми навчальної дисципліни «Фармацевтичний маркетинг» і містять перелік основних теоретичних питань з дисципліни, питання для самостійного вивчення, практичні завдання, питання для самоконтролю. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів спеціальності «Маркетинг», а також для фахівців, що працюють у сфері фармацевтичного маркетингу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleФармацевтичний маркетингen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4 Фарм.маркетинг-ПЗ.pdf1,26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.