Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11100
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorRohulya, O. Yu.-
dc.date.accessioned2017-01-17T12:54:35Z-
dc.date.available2017-01-17T12:54:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРогуля, О. Ю. Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємств / О. Ю. Рогуля // Економіка і суспільство. – 2016. – № 3. – С. 265-269.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11100-
dc.description.abstractУ сучасних умовах використання маркетингу взаємовідносин суб’єктами фармацевтичного ринку в ланцю- зі «постачальник – виробник – посередник – споживач» є ефективним засобом утримання стійких ринкових позицій. У статті проаналізовано ставлення працівників галузі до впровадження CRM/PRM-систем фарма- цевтичними підприємствами. Визначено конкурентні переваги, які, на думку експертів, надає виробникам використання PRM-систем у роботі з партнерами. Встановлено, що найбільш очікуваним ефектом від впро- вадження РRM-системи є збільшення кількості позитивних контактів із партнерами, зменшення витрат на визначення потенційних та залучення нових партнерів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectфармаціяen_US
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинen_US
dc.subjectклієнтиen_US
dc.subjectРRM-системиen_US
dc.subjectпартнериen_US
dc.titleВикористання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.