Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12028
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПосилкіна, О. В.-
dc.contributor.authorЛітвінова, О. В.-
dc.contributor.authorПосылкина, О. В.-
dc.contributor.authorЛитвинова, Е. В.-
dc.contributor.authorPosylkina, O. V.-
dc.contributor.authorLitvinova, O. V.-
dc.date.accessioned2017-04-19T09:53:48Z-
dc.date.available2017-04-19T09:53:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПосилкіна, О. В. Маркетингові дослідження у біотехнології : метод. рек. до виконання практ. робіт для студ. спец. «Біотехнології та біоінженерія» / О. В. Посилкіна, О. В. Літвінова. – Харків: НФаУ, 2017. – 37 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12028-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації призначені для підготовки та проведення практичних робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження у біотехнології». Їх мета – ознайомлення студентів з відповідними поняттями, категоріями, системами та алгоритмами маркетингових досліджень; відпрацювання практичних навичок проведення відповідних досліджень; виховання здатності до творчого пошуку напрямів і ресурсів поліпшення маркетингової діяльності підприємств.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectбіотехнологіяen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectбиотехнологияen_US
dc.titleМаркетингові дослідження у біотехнологіїen_US
dc.title.alternativeМаркетинговые исследования в биотехнологииen_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри управління та забезпечення якості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг досл-пр.pdf
  Restricted Access
573,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.