Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 91
Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
2014 | Зміст та особливості організації навчальної практики "Університетська освіта" в процесі підготовки майбутніх фахівців | Сабатовська, І. С.; Лутаєва, Т. В.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V. |
2017 | Використання методу “Акваріум” на курсах підвищення кваліфікації викладачів | Дрожик, Л. В.; Drozhyk, L. V. |
2018 | Я-концепція майбутнього викладача як фактор професійного становлення | Пляка, Л. В.; Сабатовська, І. С.; Plyaka, L. V.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S. |
2013 | Професійна мобільність як актуальна складова фундаментальної підготовки компетентного фахівця до професійної діяльності | Сабатовська, І. С.; Альохіна, Н. В.; Sabatovska, I. S.; Сабатовская, И. С.; Алехина, Н. В.; Alokhina, N. V. |
2010 | Профессиональная культура специалиста фармации | Сабатовская, И. С.; Сабатовська, І. С.; Sabatovska, I. S. |
2018 | Use of the collectively-group training methods at the advanced courses for teachers | Drozhyk, L. V.; Дрожик, Л. В. |
2016 | Освітні інновації у стажуванні магістрів зі спеціальності "Педагогіка вищої школи" | Кайдалова, Л. Г.; Сабатовська, І. С.; Kaydalova, L. G.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S. |
2018 | Кейс-метод у підготовці магістрів фармацевтичних та медичних спеціальностей | Дрожик, Л. В.; Drozhik, L. V. |
2018 | Використання активних методів навчання в професійній підготовці магістрів освітніх, педагогічних наук | Науменко, Н. В.; Naumenko, N. V. |
2017-05 | Педагогічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення медичної хімії | Цуканова, О. О.; Фесенко, В. Ю.; Tsukanova, O. O.; Fesenko, V. Yu. |
2017-05 | Психологічні закономірності успішності навчання студентів фармацевтичного ВНЗ | Шварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu. |
2017-05 | Формування готовності викладача до втілення особистісно-орієнтованого навчання майбутніх фармацевтів | Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V. |
2017 | Конфліктологічна компетентність фахівців фармації як складова професійної компетентності | Кайдалова, Л. Г.; Альохіна, Н. В.; Сабатовська, І. С.; Kaydalova, L. G.; Kaydalova, L. G.; Alyohina, N. V.; Алехина, Н. В.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S. |
2016 | Інноваційні технології у фармацевтичній освіті | Кайдалова, Л. Г.; Альохіна, Н. В.; Мосенцева, С. М.; Kaydalova, L. G.; Алехина, Н. В.; Alyohina, N. V.; Мосенцева, С. Н.; Mosentseva, S. N. |
2016-09 | Роль В. Фавра в організації санітарної освіти у 2-й половині ХІХ та на початку ХХ століть | Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V. |
2016 | Феномен психологічного клімату в андрогогічній практиці професійного вдосконалення викладачів вищих медичних та фармацевтичних закладів | Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V. |
2016-10 | Використання педагогічних ситуацій на практичних заняттях ВНЗ фармацевтичного та медичного профілю | Науменко, Н. В.; Naumenko, N. V. |
2016-10 | Ділова гра як засіб підвищення ефективності професійної підготовки фахівців медичних та фармацевтичних навчальних закладів | Дрожик, Л. В.; Drozhyk, L. V. |
2016-10 | Сучасні тенденції у підготовці викладача вищої школи | Кайдалова, Л. Г.; Сабатовська, І. С.; Мосенцева, С. М.; Kaydalova, L. G.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Mosentseva, S. N. |
2014 | Роль психологічної служби у формуванні професійної спрямованості майбутніх фахівців фармацевтичної галузі | Пляка, Л. В.; Pliaka, L. V. |
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 91