Матеріали конференцій кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ : [91] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 91
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Зміст та особливості організації навчальної практики "Університетська освіта" в процесі підготовки майбутніх фахівцівСабатовська, І. С.; Лутаєва, Т. В.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2017Використання методу “Акваріум” на курсах підвищення кваліфікації викладачівДрожик, Л. В.; Drozhyk, L. V.
2018Я-концепція майбутнього викладача як фактор професійного становленняПляка, Л. В.; Сабатовська, І. С.; Plyaka, L. V.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.
2013Професійна мобільність як актуальна складова фундаментальної підготовки компетентного фахівця до професійної діяльностіСабатовська, І. С.; Альохіна, Н. В.; Sabatovska, I. S.; Сабатовская, И. С.; Алехина, Н. В.; Alokhina, N. V.
2010Профессиональная культура специалиста фармацииСабатовская, И. С.; Сабатовська, І. С.; Sabatovska, I. S.
2018Use of the collectively-group training methods at the advanced courses for teachersDrozhyk, L. V.; Дрожик, Л. В.
2016Освітні інновації у стажуванні магістрів зі спеціальності "Педагогіка вищої школи"Кайдалова, Л. Г.; Сабатовська, І. С.; Kaydalova, L. G.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.
2018Кейс-метод у підготовці магістрів фармацевтичних та медичних спеціальностейДрожик, Л. В.; Drozhik, L. V.
2018Використання активних методів навчання в професійній підготовці магістрів освітніх, педагогічних наукНауменко, Н. В.; Naumenko, N. V.
2017-05Педагогічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення медичної хіміїЦуканова, О. О.; Фесенко, В. Ю.; Tsukanova, O. O.; Fesenko, V. Yu.
2017-05Психологічні закономірності успішності навчання студентів фармацевтичного ВНЗШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.
2017-05Формування готовності викладача до втілення особистісно-орієнтованого навчання майбутніх фармацевтівЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2017Конфліктологічна компетентність фахівців фармації як складова професійної компетентностіКайдалова, Л. Г.; Альохіна, Н. В.; Сабатовська, І. С.; Kaydalova, L. G.; Kaydalova, L. G.; Alyohina, N. V.; Алехина, Н. В.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.
2016Інноваційні технології у фармацевтичній освітіКайдалова, Л. Г.; Альохіна, Н. В.; Мосенцева, С. М.; Kaydalova, L. G.; Алехина, Н. В.; Alyohina, N. V.; Мосенцева, С. Н.; Mosentseva, S. N.
2016-09Роль В. Фавра в організації санітарної освіти у 2-й половині ХІХ та на початку ХХ столітьЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2016Феномен психологічного клімату в андрогогічній практиці професійного вдосконалення викладачів вищих медичних та фармацевтичних закладівШварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2016-10Використання педагогічних ситуацій на практичних заняттях ВНЗ фармацевтичного та медичного профілюНауменко, Н. В.; Naumenko, N. V.
2016-10Ділова гра як засіб підвищення ефективності професійної підготовки фахівців медичних та фармацевтичних навчальних закладівДрожик, Л. В.; Drozhyk, L. V.
2016-10Сучасні тенденції у підготовці викладача вищої школиКайдалова, Л. Г.; Сабатовська, І. С.; Мосенцева, С. М.; Kaydalova, L. G.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Mosentseva, S. N.
2014Роль психологічної служби у формуванні професійної спрямованості майбутніх фахівців фармацевтичної галузіПляка, Л. В.; Pliaka, L. V.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 91