Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14245
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дрожик, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Щербак, І. М. | - |
dc.contributor.author | Дрожик, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Щербак, И. Н. | - |
dc.contributor.author | Drozhyk, L. V. | - |
dc.contributor.author | Shcherbak, I. M. | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T07:32:38Z | - |
dc.date.available | 2018-01-22T07:32:38Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Дрожик, Л. В. Інтегрований підхід до формування еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя / Л. В. Дрожик, І. М. Щербак // Актуальні проблеми державного управління педагогіки та психології : зб. наук. пр. – Херсон : Херсонський нац. техн. ун-т, 2015. – Вип. 1, Т. 3. – С. 29-32. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14245 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито обгрунтування інтегрованого підходу у процесі формування еколого-валеологічної компетентності майбутніх учителів. Охарактеризовано онтологічну сутність таких наук як екологія та валеологія. Розглянута інтеграція як один з головних шляхів оновлення змісту еколого-валеологічної освіти. Приділено увагу введенню інтегрованих курсів з еколого-валеологічною проблематикою, які сприятимуть вдосконаленню предметної системи, поглибленню взаємозалежностей між дисциплінами. Наголошено на еколого-валеологізації природничих курсів шляхом уведення у програми інтегрованого еколого-валеологічного компонента, який дозволить сформувати у студентів узагальнене уявлення про навколишній світ та здоров'я людини, мислити власними категоріями, зіставляти узагальнені висновки з конкретними явищами. | en_US |
dc.description.abstract | В статье раскрыто обоснование интегрированного подхода в процессе формирования эколого-валеологической компетентности будущих учителей.Охарактеризована онтологическая сущность таких наук ка экология и валеология. Рассмотрена интеграция как один из главных путей обновления содержания эколого-валеологического образования. Уделено внимание введению интегрированных курсов с эколого-валеологической проблематикой, способствующих совершенствованию предметной системы, углублению взаимосвязей и взаимозависимостей между дисциплинами. Отмечено эколого-валеологизацию естественных курсов путем введения в программы интегрированного эколого-валеологического компонента, который позволит сформировать у студентов обобщенное представление об окружающем мире и здоровьи человека, способность мыслить собственными категориями, сопоставлять обобщенные выводы с конкретными явлениями. | en_US |
dc.description.abstract | The articl reveals the essence of the integrated approach in the process of forming eco-valeological competence of future teachers. Characterized ontological essence of such sciences as ecology and valeology. Considered integration as one of the main ways to update the content of eco-valeological education. Attention is paid to the introduction of integrated courses with eco-valeological issues that will contribute to the improvement of the subject system, deepen relationships and interdependencies between disciplines. Emphasized the eco-valeologization of natural courses by putting integrated eco-valeological component info the programs that will allow forming a generalized idea about the environment and human health, to think their own categories, to compare the findings with specific events. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Херсонський національний технічний університет | en_US |
dc.subject | методологія | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | інтегрований підхід | en_US |
dc.subject | еколого-валеологічна компетентність | en_US |
dc.subject | майбутній учитель | en_US |
dc.subject | методология | en_US |
dc.subject | интеграция | en_US |
dc.subject | интегрированный подход | en_US |
dc.subject | эколого-валеологическая компетентность | en_US |
dc.subject | будущий учитель | en_US |
dc.subject | methodology | en_US |
dc.subject | integration | en_US |
dc.subject | integrated approach | en_US |
dc.subject | eco-valeological competence | en_US |
dc.subject | future teacher | en_US |
dc.title | Інтегрований підхід до формування еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя | en_US |
dc.title.alternative | Интегративный подход к формированию эколого-валеологической компетентности будущего учителя | en_US |
dc.title.alternative | Integrated approach to the formation of eco-valeological competence of future teacher | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтегрований підхід до формування ЕВК.pdf | 3,07 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.