Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1606
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorЧмихало, Н. В.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorПестун, И. В.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorЧмихало, Н. В.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.contributor.authorOlkhovskaya, A. B.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.contributor.authorRohulya, O. Yu.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.contributor.authorChmyhalo, N. V.-
dc.contributor.authorDorohova, L. P.-
dc.date.accessioned2012-05-23T09:41:00Z-
dc.date.available2012-05-23T09:41:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПрактикум з менеджменту та маркетингу у фармації : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / З. М. Мнушко, А. Б. Ольховська, І. В. Пестун та ін. ; за ред. З. М. Мнушко. – 2-ге вид. перероб. та доп. – Х. : Вид-во НфаУ, 2011. – 424 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1606-
dc.description.abstractНавчальний посібник розроблений відповідно до навчальної програми дисципліни «Менеджмент та маркетинг у фармації» та вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу. У посібнику наведено перелік основних термінів до кожної теми та структурно-логічні схеми, запропоновано питання для самостійного вивчення, матеріали прикладного характеру, адаптовані до фармацевтичної галузі, а також практичні завдання, у тому числі до самостійної роботи студентів, питання та тестові завдання для самоконтролю знань. Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямом «Фармація».en_US
dc.description.abstractУчебное пособие разработано в соответствии с учебной программой дисциплины «Менеджмент и маркетинг в фармации» и требований кредитно-модульной системы организации учебного процесса. В руководстве приведены перечень основных терминов к каждой теме и структурно-логические схемы, предложены вопросы для самостоятельного изучения, материалы прикладного характера, адаптированные к фармацевтической отрасли, а также практические задания, в том числе к самостоятельной работе студентов, вопросы и тестовые задания для самоконтроля знаний. Пособие предназначено для студентов высших учебных заведений, обучающихся по направлению «Фармация».en_US
dc.description.abstractThe manual is designed in accordance with the curriculum course "Management and marketing in pharmacy," and the requirements of credit-modular system of training organization. The manual has a list of key terms for each topic, and structural logic, questions for self-study materials, which adapted to the pharmaceutical industry, practical tasks, including self-study, questions and tests for self-knowledge. The manual is recommended for students of pharmaceutical education.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНаціональний фармацевтичний університетen_US
dc.subjectменеджмент та маркетинг у фармаціїen_US
dc.subjectменеджмент и маркетинг в фармацииen_US
dc.subjectmanagement and marketing in the pharmacyen_US
dc.titleПрактикум з менеджменту та маркетингу у фармаціїen_US
dc.title.alternativeПрактикум по менеджменту и маркетингу в фармацииen_US
dc.title.alternativeWorkshop on Management and Marketing in the pharmacyen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Практикум з ММФ.pdf598,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.