Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1614
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorДіхтярьова, З. М.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorДихтярева, Н. М.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. М.-
dc.contributor.authorDihtyarova, N. M.-
dc.date.accessioned2012-05-23T10:11:26Z-
dc.date.available2012-05-23T10:11:26Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Менеджмент та маркетинг у фармації. Ч. I. Менеджмент у фармації : підруч. для студ. вищ. навч. закладів / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; за ред. З. М. Мнушко. – 2-ге вид. – Х. : Вид-во НФаУ : Золоті сторінки, 2009. – 448 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1614-
dc.description.abstractВикладені основні теоретичні положення менеджменту, а також особливості управління, підприємницької і комунікативної діяльності, кадрового менеджменту, вітчизняного і зарубіжного трудового права суб’єктів господарювання у фармації. Описані принципи фармацевтичної етики і деонтології, спілкування з відвідувачами аптек, підходи і критерії оцінки ефективності роботи фармацевтичних організацій. Підручник рекомендований для вітчизняних та іноземних студентів фармацевтичних навчальних закладів.en_US
dc.description.abstractИзложены основные теоретические положения менеджмента, а также особенности управления, предпринимательской и коммуникативной деятельности, кадрового менеджмента, отечественного и зарубежного трудового права субъектов хозяйствования в фармации. Описаны принципы фармацевтической этики и деонтологии, общение с посетителями аптек, подходы и критерии оценки эффективности работы фармацевтических организаций. Учебник рекомендован для отечественных и иностранных студентов фармацевтических учебных заведений.en_US
dc.description.abstractThe basic theoretical principles of management, and management features, business and communication activities, personnel management, domestic and foreign labor rights of economic entities in the pharmacy. The principles of pharmaceutical ethics and ethics, communication with visitors pharmacies, approaches and criteria for evaluating the effectiveness of pharmaceutical organizations. The textbook is recommended for domestic and foreign students of pharmaceutical education.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНаціональний фармацевтичний університетen_US
dc.subjectменеджмент у фармаціїen_US
dc.subjectменеджмент в фармацииen_US
dc.subjectmanagement in pharmacyen_US
dc.titleМенеджмент та маркетинг у фармації. Частина I. Менеджмент у фармаціїen_US
dc.title.alternativeManagement and marketing in pharmacy. Part I. Management in Pharmacyen_US
dc.title.alternativeМенеджмент и маркетинг в фармации. Часть I. Менеджмент в фармацииen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ММФ укр_1 часть.pdf701,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.