Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1620
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorДіхтярьова, Н. М.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorДихтярева, Н. М.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. М.-
dc.contributor.authorDihtyarova, N. M.-
dc.date.accessioned2012-05-23T10:32:36Z-
dc.date.available2012-05-23T10:32:36Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Менеджмент та маркетинг у фармації. Ч. II. Маркетинг у фармації : підруч. для студ. вищ. навч. закладів / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова; за ред. З. М. Мнушко. – 2-ге вид., доп. та перероб. – Х. : Вид-во НФаУ : Золоті сторінки, 2010. – 512 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1620-
dc.description.abstractНаведені основні теоретичні положення маркетингу й особливості фармацевтичного маркетингу, зокрема маркетингових досліджень лікарських засобів як товару, їх розробки і просування на ринок, товарної та асортиментної політики фармацевтичних і аптечних підприємств, ціноутворення, оптової та роздрібної реалізації, використання комплексу маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку. Описана суть і специфіка міжнародного маркетингу у фармації. Призначений для вітчизняних та іноземних студентів, а також для керівників і фахівців практичної фармації.en_US
dc.description.abstractПриведены основные теоретические положения маркетинга и особенности фармацевтического маркетинга, в том числе маркетинговых исследований лекарственных средств как товара, их разработки и продвижения на рынок, товарной и ассортиментной политики фармацевтических и аптечных предприятий, ценообразования, оптовой и розничной реализации, использования комплекса маркетинговых коммуникаций на фармацевтическом рынке. Описана сущность и специфика международного маркетинга в фармации. Предназначен для отечественных и иностранных студентов, а также для руководителей и специалистов практической фармации.en_US
dc.description.abstractThe basic theoretical principles of marketing and particularly pharmaceutical marketing, including marketing studies of drugs as a commodity, their development and market promotion, product and assortment policy of pharmaceutical companies and pharmacy, pricing, wholesale and retail sales, the use of complex marketing communications in the pharmaceutical market . We describe the nature and specifics of international marketing in pharmacy. Designed for domestic and international students, as well as for managers and professionals practice of pharmacy.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНаціональний фармацевтичний університетen_US
dc.subjectмаркетинг у фармаціїen_US
dc.subjectмаркетинг в фармацииen_US
dc.subjectmarketing in Pharmacyen_US
dc.titleМенеджмент та маркетинг у фармації. Частина II. Маркетинг у фармаціїen_US
dc.title.alternativeМенеджмент и маркетинг в фармации. Часть II. Маркетинг в фармацииen_US
dc.title.alternativeManagement and marketing in pharmacy. Part II. Marketing in pharmacyen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ММФ укр_2 часть.pdf741,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.