Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19504
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДрожик, Л. В.-
dc.contributor.authorDrozhyk, L. V.-
dc.date.accessioned2019-08-29T10:46:54Z-
dc.date.available2019-08-29T10:46:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДрожик, Л. В. Підготовка викладачів медичних та фармацевтичних спеціальностей до реалізації особистісно орієнтованого навчання / Л. В. Дрожик // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя, 2019. - № 62, Т. 2. - С. 60-65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19504-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичні аспекти підготовки викладача фармацевтичних та медичних спеціальностей до реалізації особистісно орієнтованого навчання. Для ефективної професійної під-готовки викладачів медичної та фармацевтичної галузі необхідно їх ознайомлювати з особливос-тями особистісно орієнтованого навчання, із сучасними вимогами до організації навчального процесу закладів вищої освіти. Результатами аналізу сучасного стану професійної підготовки викладачів фармацевтичного та медичного профілю засвідчено, що викладачі мають знання своєї дисципліни, але ще не достатньо підготовлені до впровадження сучасних особистісно орієнтованих педагогіч-них технологій. Наголошено на доцільності підготовки викладачів у контексті особистісно орієн-тованого навчання, що в подальшому розкриє здібності особистості та буде сприяти реалізації потенційних можливостей здобувачів освіти. Зазначено, що навчання має перебудовуватися згідно з психологічними особливостями майбутніх фахівців та інтересами. Для цього можна використо-вувати різні психологічно орієнтовані моделі навчання, за якими викладачі можуть організовувати свою навчально-педагогічну діяльність. Серед них можна виділити такі моделі навчання: вільну, особистісну, розвивальну, активізувальну, формувальну та збагачувальну. Ці моделі орієнтовані на баланс між рівнем свободи здобувача освіти та спрямовувальним впливом на нього. Зазначено, що однією з особливостей особистісно орієнтованого навчання є мотивація майбутніх фахівців медич-них та фармацевтичних спеціальностей до навчання, яка викликає стан захопленості своєю про-фесією. Доведено, що для реалізації особистісно орієнтованого навчання слід використовувати особистісно орієнтовані педагогічні технології, які будуть розвивати здібності майбутніх фахівців, формувати світогляд здобувачів освіти, давати їм можливість обмінюватися власним досвідом та набувати досвід професійної діяльності. Також здобувачі освіти мають бути впевненими, що отри-манні ними знання та вміння вони можуть застосувати у своїй професійній діяльності. Реалізація особистісно орієнтованого навчання викладачами фармацевтичних та медичних спеціальностей дасть можливість розвивати індивідуальні та пізнавальні здібності здобувачів освіти, максимально виявляти, використовувати індивідуальний досвід та допоможе майбутнім фахівцям пізнати себе, самовизначитися і самореалізуватися, а також стимулювати майбутніх фахівців до самовиховання та самопізнанняuk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the theoretical aspects of training a pharmaceutical and medical teacher for imple-mentation of the personality centred education. For efficient training of teachers in the medical and pharma-ceutical industries, it is necessary to familiarize them with the peculiarities of personality centred education, with modern requirements for arrangement of the educational process in the higher education institutions. It is evidenced by the results of the analysis of the current condition of the professional training of pharmaceutical and medical teachers that the said teachers have knowledge of their subjects, but are not well prepared for introduction of the modern personality centred pedagogical techniques. Expediency of training teachers in the context of personality centred education, which will further reveal the personality abilities and facilitate imple-mentation of the potential opportunities for education recipients, is emphasized. It is also noted that training should be rebuilt according to the psychological features of future specialists and their interests. For this pur-pose, one can use a variety of the models focused on psychological items, whereupon teachers can arrange their educational and pedagogical activities. Among them one can distinguish such models of education as the free, personality, developing, activating, forming and enriching ones. The mentioned models are focused on balance between the level of freedom of the education recipient and the effect exerted on him/her. It is noted that one of the features of the personality centred education consists in motivation of future medical and phar-maceutical professionals to study, which causes a state of enthusiasm for their profession. It is proved that for carrying out the personality centred education one should deploy the personality centred pedagogical tech-niques, which will develop currently available skills of future professionals, form a worldview of education recip-ients, enable them to share their experience and gain expertise in their professional activities. Moreover, the education recipients shall be sure that they are able to use the knowledge and skills that they have gained in their professional activities. Exercise of the personality centred education by the pharmaceutical and medical teachers will enable development of the individual and cognitive abilities of the education recipients, maximal identification, use of their individual experience and assistance to future professionals to know themselves, to have self-determination and self-realization, as well as encouragement of future professionals to self-educa-tion and self-cognitionuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвикладачі медичних та фармацевтичних спеціальностейuk_UA
dc.subjectпідготовка викладачаuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectteachers of medical and pharmaceutical specialtiesuk_UA
dc.subjectteacher traininguk_UA
dc.subjectpersonally oriented learninguk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectpedagogical technologiesuk_UA
dc.titleПідготовка викладачів медичних та фармацевтичних спеціальностей до реалізації особистісно орієнтованого навчанняuk_UA
dc.title.alternativeTraining of medical and pharmaceutical teachers for implementation of the personality centred educationuk_UA
dc.title.alternativeПодготовка преподавателей медицинских и фармацевтических специальностей к реализации личностно ориентированного обученияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.