Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/252
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorПідліснюк, І. В.-
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.contributor.authorPodlesnyuk, I. V.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.date.accessioned2011-04-21T12:06:49Z-
dc.date.available2011-04-21T12:06:49Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Оцінка впливу факторів макросередовища на роботу аптечних закладів / З. М. Мнушко, І. В. Підліснюк, І. В. Пестун // Вісник фармації. - 2008. - № 2. - С. 34-37.en_US
dc.identifier.issn1562-7241-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/252-
dc.description.abstractВивчені характеристики факторів маркетингового середовища фармацевтичних організацій. Науково обгрунтована модель кількісної оцінки впливу факторів маркетингового макросередовища на роботу фармацевтичних організацій на прикладі аптек. Виділені сфери макросередовища фармацевтичної організації, які чинять вплив на її функціонування. Розраховані коефіцієнти успішності та стабільності діяльності аптек. Визначено резерви розвитку фармацевтичної організації для кожної сфери макросередовища. Показана необхідність відстеження змін, які відбуваються в макросередовищі, та адаптації до цих змін діяльності фармацевтичних організацій.en_US
dc.description.abstractThe characteristics of factors of the marketing environment of pharmaceutical organizations have been studied. The model of the quantitative estimation of influence of the marketing macroenvironment factors on the work of pharmaceutical organizations on the example of pharmacies has been scientifically grounded. The spheres of the pharmaceutical organization macroenvironment, which affect its functioning, have been selected. The coefficients of progress and stability of the pharmacies activity have been calculated. The development reserves of a pharmaceutical organization for every sphere of the macroenvironment have been determined. The necessity of monitoring the changes taken place in the macroenvironment and adaptation of pharmaceutical organizations activity to these changes has been shown.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectаптекиen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectрharmaciesen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleОцінка впливу факторів макросередовища на роботу аптечних закладівen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
34-37.pdf141,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.