Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25908
Назва: Використання платформи Moodle у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін студентами-фармацевтами
Автори: Жовтоніжко, І. М.
Баранник, М. О.
Шейкіна, Н. В.
Теми: викладання фізико-математичних дисциплін;дистанційне навчання;moodle
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Жовтоніжко, І. М. Використання платформи Moodle у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін студентами-фармацевтами / І. М. Жовтоніжко, М. О. Баранник, Н. В. Шейкіна // Сучасний стан та перспективи розвитку природничих дисциплін в медичній освіті : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Кропивницький, 19 берез. 2021 р. – Кропивницький : ПП «Ексклюзив-Систем», 2021. – С. 38-40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25908
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів ІІ Всеукр конференції-ІЖ+МБ+НШ.pdf4,59 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.