Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/259
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, N. N.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.date.accessioned2011-04-21T14:13:48Z-
dc.date.available2011-04-21T14:13:48Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСлободянюк, М. М. Маркетингові дослідження торговельних марок амлодипіну / М. М. Слободянюк, С. В. Жадько // Вісник фармації. - 2008. - № 2. - С. 46-49.en_US
dc.identifier.issn1562-7241-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/259-
dc.description.abstractПроведені маркетингові дослідження торговельних марок гіпотензивних засобів амлодипіну. Визначено лідируючі торговельні марки амлодипіну за обізнаністю провізорів аптек, рівнем довіри до лікарських препаратів і виробників, рівнем попиту, популярністю та прихильністю кінцевих споживачів. Встановлено фактори, що впливають на формування лояльності споживачів, визначено частку торговельних марок у загальній кількості продаж амлодипіну в окремих аптеках.en_US
dc.description.abstractThe marketing research of the trademarks of hypotensive medicines of amlodipine has been performed. The leading trademarks of amlodipine have been determined according to the information given by pharmaceutists in the chemist's; according to the level of confidence to drugs and their producers; according to the degree of demand, and adherence of consumers. The factors influencing on forming of consuming adherence have been determined. In addition to this fact a portion of leading trademarks has been determined among the general amount of sales of amlodipine in some chemist's shops.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectамлодипінen_US
dc.subjectгіпотензивні засобиen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectamlodipineen_US
dc.subjecthypotensive toolsen_US
dc.titleМаркетингові дослідження торговельних марок амлодипінуen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
46-49.pdf134,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.