Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27082
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКотвіцька, А. А.-
dc.contributor.authorЯковлєва, О. Ю.-
dc.contributor.authorKotvitska, А. А.-
dc.contributor.authorYakovlieva, О. Yu.-
dc.contributor.authorКотвицкая, А. А.-
dc.contributor.authorЯковлева, Е. Ю.-
dc.date.accessioned2022-01-20T10:50:59Z-
dc.date.available2022-01-20T10:50:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКотвіцька, А. А. Вивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освіти / А. А. Котвіцька, О. Ю. Яковлєва // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Т. 7, № 2. - С. 4-9. doi : 10.24959/sphhcj.21.225uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.24959/sphhcj.21.225-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27082-
dc.description.abstractМета дослідження: вивчення особливостей проведення івентів закладом вищої освіти та їхнього впливу на формування його позитивного іміджу. Матеріали та методи: наукові дані та нормативні документи стосовно івентів та системи формування брендингу закладу вищої освіти; були використані теоретичні (аналіз та синтез наукової літератури і нормативних джерел, узагальнення, класифікації, аналітичний, порівняльний та логічний) та емпіричний (опису, порівняння) методи. Результати дослідження. Проведено дослідження наукових праць, присвячених івент-менеджменту та івент-маркетингу. Визначено сутність дефініції «івент». Сформульовано цілі та завдання івентів, які проводяться в освітянському просторі. Вивчено види івентів. Наведено основні види, зміст та приклади івентів, які доцільно проводити в закладі вищої освіти: інформаційні, наукові, святкові, соціально-культурні, іміджеві. Запропоновано критерії класифікації івентів: відкритість заходів, чисельність залученої аудиторії, види виконуваних завдань, цілі івенту, залучена аудиторія та напрями роботи закладу вищої освіти. Визначено принципи «успішного івенту» закладу вищої освіти. Запропоновано етапи організації івентів закладу вищої освіти. Визначено доцільність проведення анкетування після закінчення івенту з метою виявлення його переваг та недоліків, формування мети відвідування івенту різними учасниками, поліпшення його якості та визначення впливу на імідж закладу. Висновки. Запропоновано етапи організації проведення івентів у закладах вищої освіти. Визначено сутність івентів, їхню мету, завдання та класифікацію. Сформульовано принципи організації івентів, чинники, від яких залежить їх ефективність, і переваги івентів як інструментів маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.description.abstractAim. To study the features of the events held by the institution of higher education and their impact on the formation of a positive image of the institution. Materials and methods. The following research methods were applied: theoretical (analysis and synthesis of scientific literature and normative sources, generalization, classification, analytical, comparative and logical), empirical (description, comparison). The scientific data and normative documents concerning events and the system of branding formation of a higher education institution were used. Results. The study of scientific papers on the event management and event marketing has been conducted. The meaning of the concept of “event” has been defined. The goals and objectives of events held in the educational space have been formulated. The types of events have been studied. The main types, content and examples of events that are advisable to hold in a higher education institution are given: informational, scientific, festive, socio-cultural, image-making. Such criteria for classification of events as openness of events, the number of the audience involved, types of the tasks performed, goals of the event, the audience involved and directions of work of a higher education institution have been proposed. The principles of a “successful event” of a higher education institution have been defined. The stages of organizing events of a higher education institution have been proposed. The expediency of conducting a survey after the event has been determined in order to identify the advantages and disadvantages of the event, form the purpose of attending the event by different participants, improve the quality of events and determine the impact on the image of the institution. Conclusions. The stages of the event management in higher education institutions have been suggested. The meaning of events has been defined; their objectives, tasks and classification, have been determined. The principles of the event organization, factors that determine the effectiveness of events and the advantages of events as marketing communication tools have been formed.uk_UA
dc.description.abstractЦель работы: изучение особенностей проведения ивентов высшим учебным заведением и их влияния на формирование его положительного имиджа. Материалы и методы: научные данные и нормативные документы про ивенты и систему формирования брендинга высшего учебного заведения; использовались теоретические (анализ и синтез научной литературы и нормативных источников, обобщения, классификации, аналитический, сравнительный и логический) и эмпирический (описания, сравнения) методы. Результаты. Проведено исследование научных работ, посвященных ивент-менеджменту и ивентмаркетингу. Определена сущность дефиниции «ивент». Сформулированы цели и задачи ивентов, проводящихся в образовательном пространстве. Изучены виды ивентов. Приведены основные виды, содержание и примеры ивентов, которые целесообразно проводить в высшем учебном заведении: информационные, научные, праздничные, социально-культурные, имиджевые. Предложены критерии классификации ивентов: открытость мероприятий, численность вовлеченной аудитории, виды выполняемых задач, цели ивента, привлеченная аудитория и направления работы вуза. Определены принципы «успешного ивента» вуза. Предложены этапы организации ивентов высшего учебного заведения. Определена целесообразность проведения анкетирования по окончании ивента с целью выявления преимуществ и недостатков ивента, формирования цели посещения ивента различными участниками, улучшения качества событий и определения влияния на имидж заведения. Выводы. Предложены этапы организации проведения ивентов в высших учебных заведениях. Определена сущность ивентов, их цели, задачи и классификация. Сформулированы принципы организации ивентов, факторы, от которых зависит их эффективность, и преимущества ивентов как инструментов маркетингових коммуникаций.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвентuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjecteventuk_UA
dc.subjectinstitution of higher educationuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectивентuk_UA
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectимиджuk_UA
dc.titleВивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe study of the theoretical approaches to the event management in order to form the brand of a higher education institutionuk_UA
dc.title.alternativeИзучение теоретических подходов к проведению ивентов с целью формирования бренда высшего учебного заведенияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
04-09.pdf362,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.