Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2836
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorЩокіна, Н. Б.-
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorЩекина, Н. Б.-
dc.contributor.authorKaidalova, L. G.-
dc.contributor.authorSchokina, N. B.-
dc.date.accessioned2013-10-29T10:44:51Z-
dc.date.available2013-10-29T10:44:51Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКайдалова, Л. Г. Шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час лекційного викладання / Л. Г. Кайдалова, Н. Б. Щокіна // Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту. - 2009. - № 7. – С. 64-67.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2836-
dc.description.abstractУ статті узагальнено шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності магістрантів спеціальності «Педагогіка вищої школи» у процесі лекційного викладання. Висвітлено досвід роботи викладачів кафедри педагогіки і психології Національного фармацевтичного університету, які використовують різноманітні види лекційної роботи: лекції-мультимедіа, бінарні і проблемні лекції тощо. Надано деякі прийоми активізації навчально-пізнавальної діяльності магістрантів. Особлива увага приділяється підготовці і проведенню бінарної лекції.en_US
dc.description.abstractВ статье обобщены пути активизации учебно-познавательной деятельности магистрантов специальности «Педагогика высшей школы» в процессе лекционного преподавания. Освещен опыт работы преподавателей кафедры педагогики и психологи Национального фармацевтического университета, которые используют разнообразные виды лекционной работы: лекции-мультимедиа, бинарные, проблемные лекции и пр. Представлены некоторые приемы активизации учебно-познавательной работы магистрантов. Особое внимание уделяется подготовке и проведению бинарной лекции.en_US
dc.description.abstractThe ways of activization the teaching and educational activity of undergraduates in the branch of «Pedagogic of the high school» are generalized in the clause. The teachers' experience of the pedagogic and psychology department of the National Pharmaceutical University, who use the different kinds of the lecture works. For example: the lections with multimedia, binary lections, the lections, which are based on problems, etc. Some ways of activization of the studying and cognitive student's work are considered. The most consideration is given to the preparation and implementation of the binary lecture.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХОВНОКУ- ХДАДМen_US
dc.subjectлекціяen_US
dc.subjectлекцияen_US
dc.subjectLectureen_US
dc.subjectбінарна лекціяen_US
dc.subjectбинарная лекцияen_US
dc.subjectbinary lectureen_US
dc.subjectактивізаціяen_US
dc.subjectактивизацияen_US
dc.subjectactivizationen_US
dc.subjectнавчально-пізнавальнийen_US
dc.subjectучебно-познавательныйen_US
dc.subjectstudyingen_US
dc.subjectдіяльністьen_US
dc.subjectдеятельностьen_US
dc.subjectcognitiveen_US
dc.subjectмагістрантen_US
dc.subjectмагистрантen_US
dc.subjectstudent's worken_US
dc.titleШляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності магістрантів спеціальності «Педагогіка вищої школи» під час лекційного викладанняen_US
dc.title.alternativeПути активизации учебно-познавательной деятельности магистрантов специальности «Педагогика высшей школы» во время лекционного преподаванияen_US
dc.title.alternativeThe ways of activization the teaching and educational activity of undergraduates in the branch of «Pedagogic of the high school» during lecture teachingen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
шляхи активізації.pdf326,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.