Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 92.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Реалізація нових вимог GMP на прикладі процесу "підготовка та отримання чистих середовищ" на фармацевтичному підприємстві"Таран, О. І.; Проскурня, О. М.; Taran, O. I.; Proskurnya, О. M.; Таран, О. И.; Проскурня, Е. М.
2013Оцінка ефективності системи розподілу фармацевтичного підприємстваСофронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Олійник, О. Е.; Олейник, О. Е.; Oleinyk, O. E.
2015Огляд якості продукції як засіб моніторингу якості лікарських засобів на фармацевтичному підприємствіНгуєн Тхі Кунг Чанг; Нгуен Тхи Кунг Чанг
2013Деякі організаційні аспекти управління ризиками на фармацевтичних підприємствахБурсаков, А. В.; Бурсаков, А. В.; Bursakov, A. V.; Лебединець, В. О.; Лебединец, В. А.; Lebedynets, V. O.
2015Особливості формування прибутку фармацевтичних підприємствГончаров, А. Б.; Гончаров, А. Б.; Goncharov, A. B.; Удовіченко, І. В.; Удовиченко, И. В.; Udovichenko, I. V.
2015Актуальність забезпечення безперервності бізнесу на логістичному фармпідприємствіШнюков, А. В.; Проскурня, О. М.; Shnyukov, A. V.; Proskurnya, О. M.; Шнюков, А. В.; Проскурня, Е. М.
2017Оцінка ефективності маркетингових комунікацій на фармацевтичном підприємствіПєтунова, А. А.; Петунова, А. А.; Petunova, A. A.
2015Правове регулювання господарської діяльності фармацевтичного підприємстваВасильєв, С. В.; Васильев, С. В.; Vasiliev, S. V.; Таранов, А. С.; Таранов, А. С.; Taranov, A. S.
2014Соціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2014Формирование трудового потенциала логистической деятельности фармацевтических предприятийБратишко, Ю. С.; Братішко, Ю. С.; Bratishko, Yu. S.; Черкаска, И. В.; Черкаска, І. В.; Cherkaska, I. V.