Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32236
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМкртічян, Діана-
dc.date.accessioned2024-02-28T13:09:13Z-
dc.date.available2024-02-28T13:09:13Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationМкртічян, Д. Аналіз напрямів формування іміджу аптечної мережі : кваліфікаційна робота / наук. керівник В. Малий. - Харків, 2024. - 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32236-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена аналізу напрямів формування іміджу аптечної мережі. Описані теоретичні і практичні аспекти формування іміджу організації, проаналізовано складові іміджу аптечної мережі, вивчено позиціонування іміджу аптечної мережі на основі зовнішніх комунікацій. Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 22 рисунками і 2 таблицями, містить 33 джерела літератури.uk_UA
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the analysis of directions for forming the image of the pharmacy network. The theoretical and practical aspects of the formation of the image of the organization are described, the components of the image of the pharmacy network are analysed, the positioning of the image of the pharmacy network based on external communications is studied. The work is presented on 50 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of references and appendices. The work is illustrated with 22 figures and 2 tables and contains 33 sources of scientific literature.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectфармацевтичний маркетингuk_UA
dc.subjectаптечні мережіuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectцифрові маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketinguk_UA
dc.subjectpharmacy networksuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectreputationuk_UA
dc.subjectdigital marketing communicationsuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.titleАналіз напрямів формування іміджу аптечної мережіuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of directions for forming the image of the pharmacy networkuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мкртічян Діана 06.02.2024.pdf1,31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.