Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3312
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.date.accessioned2013-12-20T08:33:18Z-
dc.date.available2013-12-20T08:33:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖадько, С. В. Bикористання мережі інтернет при просуванні лікарських препаратів до кінцевих споживачів / С. В. Жадько // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2013. - № 2(28). - С. 70-73.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3312-
dc.description.abstractУ статті наведено основні напрямки використання мережі Інтернет у про суванні лікарських препаратів до кінцевих споживачів. Проаналізовано за стосування форм непрямого маркетингу з використанням соціальних медіа. Наведено кейс просування рецептурного лікарського препарату для зни ження маси тіла.en_US
dc.description.abstractВ статье приведены основные направления использования сети Internet в продвижении лекарственных препаратов к конечным потребителям. Проана лизировано применение форм непрямого маркетинга с использованием соци альных медиа. Приведен кейс продвижения рецептурного лекарственного препарата для снижения массы тела.en_US
dc.description.abstractThe paper presents the main ways of using Internet to promote drugs to final consumers. The application of forms of indirect marketing by using social media has been analyzed. The case of promotion of the prescription drug for weight loss has been described.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectфармацевтичний ринокen_US
dc.subjectпросування лікарських препаратівen_US
dc.subjectІнтернет-технологіїen_US
dc.subjectфармацевтический рынокen_US
dc.subjectпродвижение екарствен ных препаратовen_US
dc.subjectИнтернет-технолгииen_US
dc.subjectpharmaceutical marketen_US
dc.subjectthe promotion of drugsen_US
dc.subjectInternet-technologiesen_US
dc.titleBикористання мережі інтернет при просуванні лікарських препаратів до кінцевих споживачівen_US
dc.title.alternativeИспользование сети интернет при продвижении лекарственных препаратов к конечным потребителямen_US
dc.title.alternativeUsing internet for promoting drugs to final consumersen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из Управл.2013_2 70-73.pdf138,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.