Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 61.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Сучасна концепція фармацевтичного маркетингу: холістичний підхідМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2014Marketing aspects of green manufacturing in pharmacySofronova, I. V.; Rashid, Ammar; Софронова, І. В.; Рашид, Аммар; Софронова, И. В.; Рашид, Аммар
2014Аналіз соціального статусу спеціалістів фармації та їх ставлення до соціального захистуЗарічкова, М. В.; Заричковая, М. В.; Zarichkova, M. V.
2014-10Обоснование подходов к кластеризации фармацевтической отраслиСагайдак-Никитюк, Р. В.; Козырева, Е. В.; Сагайдак-Нікітюк, Р. В.; Козирєва, О. В.; Sahaidak-Nikitiuk, R. V.; Kozireva, O. V.
2014Методичні підходи до оцінки інтелектуальних ресурсів у фармаціїПосилкіна, О. В.; Посылкина, О. В.; Posylkina, O. V.; Літвінова, О. В.; Литвинова, Е. В.; Litvinova, O. V.
2013Intellectual resources: essence, actuality and special aspects in pharmacyЛитвинова, Е. В.; Літвінова, О. В.; Litvinova, O. V.; Посылкина, О. В.; Посилкіна, О. В.; Posylkina, O. V.
2017Контент-аналіз діяльності професійних громадських організацій у фармаціїСушарина, І. В.; Susharyna, I. V.; Сушарина, И. В.
2017Історія створення та становлення кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджментуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V.V.; Софронова, І. В.; Софронова, И.В.; Sofronova, I. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2017Дослідження науково-практичних аспектів формування фармацевтичної термінологіїКубарєва, І. В.; Котвіцька, А. А.; Kubarieva, I. V.; Kotvitska, A. A.; Кубарева, И. В.; Котвицкая, А. А.
2016Специфика работы преподавателя дистанционной формы обучения в системе повышения квалификации специалистов фармацииДомар, Н. А.; Шульга, Л. И.; Якущенко, В. А.; Домар, Н. А.; Шульга, Л. І.; Якущенко, В. А.; Domar, N. A.; Shulga, L. I.; Yakushchenko, V. A.; Пиминов, А. Ф.; Пімінов, О. Ф.; Piminov, O. F.