Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4408
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШевченко, Н. В.-
dc.contributor.authorShevchenko, N. V.-
dc.date.accessioned2014-06-10T12:49:01Z-
dc.date.available2014-06-10T12:49:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШевченко, Н. В. Соціальне партнерство в освіті: конфліктний підхід як методологічна орієнтація / Н. В. Шевченко // Вісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Х., 2013.- № 3 (17). - 160-168.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4408-
dc.description.abstractThe structural functionalist ideas’ methodological potential of social partnership in education has been determined. The main structural functionalism features and its role in maintaining the integrity and balance in society have been presented. The peculiarities of education management problem research in the structural-functionalistic methodological orientation context have been revealed.en_US
dc.description.abstractВиявлено методологічний потенціал ідей структурних функціоналістів щодо соціального партнерства в освітній сфері. Виділено основні риси структурного функціоналізму та його роль у підтримці цілісності і рівноваги у суспільстві. Розкрито особливості дослідження проблем управління освітою в контексті ідей структурно-функціоналістської методологічної орієнтації.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія.en_US
dc.subjectгабітусen_US
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectполе,en_US
dc.subjectсоціальне партнерствоen_US
dc.subjectструктурно-функціональний підхідen_US
dc.subjectуправління освітоюen_US
dc.subjecthabitusen_US
dc.subjecteducation areaen_US
dc.subjectfielden_US
dc.subjectsocial partnershipen_US
dc.subjectstructural-functional approachen_US
dc.subjecteducation managementen_US
dc.titleСоціальне партнерство в освіті: конфліктний підхід як методологічна орієнтаціяen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шевченко Ст.СтруктФункционализм.doc101,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.