Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 54.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Aналіз доступності існуючих антитромботичних лікарських препаратівМнушко, З. М.; Люханова, К. А.; Мнушко, З. Н.; Люханова, К. А.; Mnushko, Z. M.; Lyuhanova, K. A.
2013Аналіз позиціонування засобів для лікування хронічних захворювань вен нижніх кінцівок у фармацевтичних виданняхМнушко, З. М.; Мунес Алабдулла Джома Халіл; Жадько, С. В.; Дудка, М. В.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Munes Alabdulla Djoma Khalil; Zhadko, S. V.; Dudka, M. V.
2013Research of factors influencing on the potential of the phlebotropic drugs market in UkraineMoones Alabdulla Joma Halil; Dudka, M. V.; Mnushko, Z. M.; Дудка, М. В.; Мнушко, З. М.; Дудка, М. В.; Мнушко, З. Н.
2013Актуальні проблеми управління галузевими ризиками в сучасній фармаціїЄвтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Evtushenko, O. M.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2013Про роль професійної компетентності спеціалістів фармації в сучасних умовахКорєнєва, А. С.; Коренева, А. С.; Koryenyeva, A. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, M. M.; Кобець, Ю. М.; Кобец, Ю. Н.; Kobets, Yu. M.
2013Використання результатів фармакоекономічного аналізу у фармацевтичному маркетингуМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2013Управління асортиментом флебопротекторних лікарських препаратів в аптеціГлібова, В. К.; Глебова, В. К.; Glebova, V. K.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.; Мунес Алабдулла Джома Халіл; Мунес Алабдулла Джома Халил; Munes Alabdulla Dzhoma Khalil
2017Огляд сучасних тенденцій професійної діяльності провізорів (фармацевтів) в Україні та за кордономПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. Н.
2019Ділова активність аптек у сучасних умовахПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2010Обґрунтування доцільності введення посади спеціаліста з маркетингу до штату аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.