Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 14.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобівМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2017The possibilities and advantages of using of multichannel marketing in pharmacyRouached, R.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.
2014Postmarketing research in pharmacyOliinyk, O. E.; Evtushenko, O. M.; Олійник, О. Є.; Євтушенко, О. М.; Олейник, О. Е.; Евтушенко, Е. Н.
2014Marketing activity of online storesPechenizhska, N. S.; Dorokhova, L. P.; Печенижка, Н. С.; Дорохова, Л. П.; Печеніжка, Н. С.; Дорохова, Л. П.
2016-11-25Визначення складових інтегрального сприйняття аптеки покупцями фармацевтичної продукціїДорохов, А. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhov, O. V.; Dorokhova, L. P.
2019Анализ маркетинговой деятельности специализированной аптеки гормональных препаратовБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Малый, В. В.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Машарипова, М.; Машаріпова, М.; Masharipova, M.
2018Особенности аудита целей и стратегий аптеки в сфере маркетингаБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Ахмедов, А.; Akhmedov, A.
2018Маркетингові дослідження ставлення клієнтів до обслуговування у банківській сферіПівень, О. П.; Пивень, О. П.; Piven, O. P.; Гасимова, М. Е.; Gasimova, M. E.
2016Сучасні аспекти маркетингового управління фармацевтичних організаційПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.