Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 36.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Marketing research of the pharmaceutical companyTkachenko, A. E.; Dorokhova, L. P.; Ткаченко, А. Е.; Дорохова, Л. П.
2015Marketing research of consumer attitudes to pharmaceutical enterprises productsReznikova, I. I.; Dorokhova, L. P.; Резникова, И. И.; Рєзнікова, І. І.; Дорохова, Л. П.
2015Складові позитивного сприйняття аптечного закладу покупцямиДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2013Управління замовленнями в системі логістичного обслуговування аптекДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Вознюк, О. В.; Voznyuk, O. V.
2015Місця розташування аптечного закладу як елемента інфраструктури фармацевтичного ринкуДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохов, О. В.; Дорохов, А. В.; Dorohov, A. V.
2016Визначення основних критеріїв споживацького вибору інгаляторівДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Ворона, О. С.; Ворона, О. С.; Vorona, O. S.
2017Моделювання споживацького виборуГрищенко, М. Е.; Hryshchenko, M. E.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохов, О. В.; Дорохов, А. В.; Dorohov, A. V.
2017Маркетингова сегментація: типи, методи, помилкиГараджаєва, С.; Haradzhaieva, S.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохов, О. В.; Дорохов, А. В.; Dorohov, A. V.
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2016Напрями математичного моделювання для моніторингу фармацевтичного обслуговуванняДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохов, О. В.; Дорохов, А. В.; Dorohov, A. V.