Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-4 из 4.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Комплексний підхід у підвищенні ринкового потенціалу антигіпертензивних лікарських засобівБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельної марки антигіпертензивних препаратів як брендуСлободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.; Sushkova, A. S.
2017Науково методичні основи до маркетингового аналізу стану та конкурентоспоможності ринкового потенціалу антигіпертензивних засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенов, Д. В.; Semeniv, D. V.
2017Стратегічні та тактичні підходи до підвищення ринкового потенціалу антигіпертензивних лікарських засобівБайгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Semeniv, D. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.