Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4615
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗаіченко, А. С.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorЗаиченко, А. С.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorZaichenko, A. S.-
dc.contributor.authorRohulya, O. Yu.-
dc.date.accessioned2014-10-14T08:06:44Z-
dc.date.available2014-10-14T08:06:44Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗаіченко, А. С. Дослідження сприйняття елементів мерчандайзингу клієнтами аптечного закладу / А. С. Заіченко, О. Ю. Рогуля // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 364-365.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4615-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectмерчандайзінгen_US
dc.subjectаптекаen_US
dc.subjectмерчандайзингen_US
dc.subjectаптекаen_US
dc.subjectpharmacyen_US
dc.titleДослідження сприйняття елементів мерчандайзингу клієнтами аптечного закладуen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из 2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г)-366.pdf204,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.