Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/487
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯковлєва, Л. В.-
dc.contributor.authorБездітко, Н. В.-
dc.contributor.authorГерасимова, О. О.-
dc.contributor.authorYakovleva, L. V.-
dc.contributor.authorBezdetko, N. V.-
dc.contributor.authorGerasimova, O. A.-
dc.date.accessioned2011-10-10T13:26:40Z-
dc.date.available2011-10-10T13:26:40Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЯковлєва, Л. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі фармакоекономіки у світлі реформування вищої освіти / Л. В. Яковлєва, Н. В. Бездітко, О. О. Герасимова // Клінічна фармація. - 2006. - № 2. - С. 24-26. - Бібліогр. : с.26en_US
dc.identifier.issn15629-725Х-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/487-
dc.description.abstractВисвітлена роль самостійної роботи студентів у навчальному процесі при реформуванні вищої освіти в контексті Болонського процесу. Сформульовані сутність та функції самостійної роботи студентів, принципи її організації у вищих навчальних закладах. Обгрунтована роль викладача у забезпеченні ефективної самостійної роботи студентів, її психологічні аспекти. Узагальнені методичні підходи та наведені методи реалізації самостійної роботи студентів при вивченні нової дисципліни — фармакоекономіки. На прикладах показано використання різних форм (аудиторної та позааудиторної) та видів (вирішення індивідуальних та групових завдань, написання курсових та розрахунково-графічних робіт, наукових рефератів, контрольне тестування, виступи студентів з результатами власних досліджень на практичних та семінарських заняттях, на лекціях та на студентській науковій конференції) самостійної роботи. Розглянуті прийоми стимулювання мотивації самостійної роботи студентів, пов'язані з використанням різних методів та засобів навчання, сучасних освітніх технологій.en_US
dc.description.abstractThe role of individual studies in training of students while reforming higher education is illustrated in the context of the Bologna process. The essence and functions of students' individual studies and the principles of their organisation in higher education institutions have been formulated. The roles of a teacher in providing the effective individual studies of students, and their psychological aspects have been substantiated. The methodic approaches have been generalised, and the methods of realising the individual studies of students when studying a new subject — pharmacoeconomics — are given. The examples demonstrate the use of different forms (lectures and extracurricular activities) and types of individual studies (solving individual and group tasks; writing term and computational-graphic papers, scientific abstracts; tests; students' reports representing the results of their research at the workshops, practical classes and lectures at students' scientific conferences). The techniques of stimulating motivation for students' individual studies, which involve various ways and methods of training and advanced educational technologies, have been reviewed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectсамостійна робота студентівen_US
dc.subjectфармакоекономікаen_US
dc.titleОрганізація самостійної роботи студентів на кафедрі фармакоекономіки у світлі реформування вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Клінічна фармація. Архів статей 1997-2009

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24-26.pdf113,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.